Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Akşam Yemeği Sofrası

Akşam Yemeği Sofrası (04.10.09)

ARKADAŞLAR DAVETİ (04.10.2009)
Aslında, arkadaş ve davet kelimeleri yan yana çok iyi durmuyor değil mi?
Davet çok resmi bir kelime, oysa bu sofrada ağırlanan arkadaşlar ile ilişkimiz çok samimi.
Farklı ortamlarda sürekli görüştüğümüz halde, içlerinden ikisi evimize ilk kez geldiği için, her zamankinden azıcık daha özendim.
Zaten Hülya abla'nın sofraya oturunca, ilk tepkisi; "yemekteyiz programına katılmış gibi hissettim" oldu :)
Açıkçası, son zamanlar da, bu sofra görüntüleri, benim işimi kolaylaştırdı :)
Ne zaman; "blogumu da çok ihmal ediyorum, hiç yeni tarif denemiyorum, hep daha önce yaptıklarım, olmaz ki..." diye dertlensem, hemen en son ağırladığım, misafirlerimizin sofra fotoğrafları imdadıma yetişiyor :)
Böylece, uzun aralar vermemiş oluyorum :)

Akşam Yemeği Sofrası (04.10.09)

Soframızdakiler;

Hünkar Beğendi'de bu sefer minik değişiklikler yaptım. Biraz daha yumuşak kıvamlı olmasını istediğim için, süt miktarını arttırdım (yaklaşık 2 su bardağı), et kısmını da salçalı yapmak istemediğim için, Biberli Tavuk tarifini, tavuk yerine bonfile ile uyguladım. Kekikli sac kavurma tarzında, hafif ve lezzetli oldu. Bu şekilde de öneririm.

Akşam Yemeği Sofrası (04.10.09)

Actifry ile resmen kızartma ile barıştık :)

Akşam Yemeği Sofrası (04.10.09)

Sigara böreğini de uzun zamandır Actifry ile yapıyorum. Buzluktan çıkar çıkmaz, çözülmesini beklemeden yaklaşık yirmi dakika kızartıyorum. "Sigara böreği iyi güzel de, kızartılması işi bozuyor" diyenlerdenseniz, fırında yapmayı deneyin.

  • Bir kaseye, biraz su ve biraz sıvıyağ ekleyip çırpın. (miktarı böreklerin adedine göre ayarlayın) Taze sarılmış veya dondurucudan yeni çıkarttığınız sigara böreklerini, yağlı suya batırıp, bir kaç saniye tutarak ıslanmasını sağlayın. Hafifçe yağladığınız tepsiye dizin. Bu şekilde puf puf kabaran ve kızarmış gibi lezzetli börekleriniz olur.

Akşam Yemeği Sofrası (04.10.09)

Sofrada kullanılan, yemek takımları; Karaca....
Çatal-kaşık takımı; Jumbo (2000 modeli)....
Keten masa örtüsü; Çarşaf-iş (Şişli)....
Runner; Boynerevde....
Sürahi ve yeşil kadehler; Paşabahçe....
Kırmızı su bardakları; Mudo Concept....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir