Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Karaca Marifetli Set Etkinliği

krc-afis

MARİFETLİ SET İLE ŞAHANE BİR PAZAR GÜNÜ...
Nereden başlasam ? Nasıl anlatsam ? :)
Hangi doğru kelimeler, benim hafta sonu yaşadığım güzellikleri en doğru şekilde ifade eder, inanın bilemiyorum şu anda.
Çokta fazla düşünmeden yazmaya başlıyorum, biliyorumki her zaman olduğu gibi yazarken aklıma gelecek bir çok şey ve yazdıkça yazasım gelecek yine...
Karaca Marifetli Set ile tanıştığımı, kendisini çok sevdiğimi :) ve KRC ile birlikte çok keyifli projelere imza atmak istediğimizi daha önceki yazımda anlatmıştım.
Sami bey ile oturduk, uzun uzun konuştuk, biz bloggerlar en çok ne yaparken eğleniriz diye...
Sayısını hatırlamadığım kadar çok etkinliğe katıldığım için :) görüşlerimi bir bir sıraladım.
Bir kere; Marifetli Set'i, gözlerimizle görüp, bizzat deneyeceğimiz, birlikte pişirip, taşıracağımız bir etkinlik olmalıydı :)
Vee, eşler de olmalıydı... Tüm malzemelerin önümüze hazır olarak geldiği, kullandığımız kapları yıkamak yada savaş alanına döndürdükleri mutfağı temizlemek zorunda olmadan :) eşler ile birlikte mutfakta olmak, kesinlikle çok keyifli bir şey.
Ben yarı ev sahibi olduğum için söylemiyorum, bu güne kadarki katıldığım en güzel etkinlik oldu diyebilirim, baştan sona, rüya gibiydi her şey.
Marifetli Set, dört çeşit yemeği 25 dakikada pişirince, aşçımız işinin en ustası, pişirenler de işinin ehli olunca, sohbet edip, gülüp eğlenmek için dünya kadar vaktimiz kaldı.
Sözü fazla uzatmadan, günümüzün fotoğraflarına geçelim :) Sağolsun eşim, her zamanki gibi yanı başımdaydı. Nefis kareler yakaladı, mutluğumuzu ve heyecanımızı yansıtan...
Dile kolay, tam 304 fotoğraf !
Aralarında seçim yaparken çok zorlandım ve büyük bir çoğunluğu ile (155 fotoğraftan oluşan) bir galeri hazırladım, daha fazla fotoğraf görmek isterseniz;
galeriyi ziyaret edebilirsiniz...

krc-1

krc-2

Mutfağımız, malzemeler ve Marifetli Set'lerimiz hazır, konuklarımızı bekliyoruz. Şefimiz, hazırlıkları son kez kontrol ediyor.

krc-4

Ve hazırlıklar tamam...
Konuklarımız da tam vaktinde birer birer geliyorlar.

krc-3

Marifetli Set'te hazır, sanırım o da heyecanlı :)

krc-7

Şefimiz; Serkan BOZKURT; Marifetli Set ile pişireceğimiz yemekler hakkında bilgi veriyor.

krc-5

krc-6

krc-8

Hepimiz ilgiyle ve merakla dinliyoruz.

krc-9

Biri hariç :)) Devletşah şekerim; "artık pişirmeye başlasak, çook acıktım" der gibi :)

krc-14

Bilgilendirmenin ardından, başlıyoruz yemeklerimizi hazırlamaya.

krc-10

İşe önce "kış çorbası" ile başlıyoruz, malzemeleri koyup, suyunun kaynamasını bekliyoruz.

krc-15

Çorbanın kaynayan suyunda, makarnayı haşlıyoruz. Sebzeli, çeşnili bir suda haşlandığı için makarna bu haliyle bile, çok lezzetli. Herhangi bir sosa gerek yok neredeyse.
Ama biz; "cacık soslu makarna" yaptık kendisini :) nefis bir lezzet oldu.
En kısa zamanda evde de yapıp, sizlerle paylaşacağım.

krc-13

Çorbanın suyunda, makarna haşlanırken, makarnanın buharı ile de, "tavuklu mantar dolması" pişirdik.
Bu da hepimizin oy birliği ile günün en lezzetli yemeği seçildi :) Serkan Bey'i bu şahane tarifi için nacizane kutluyorum, en kısa zamanda tekrar yapacağım bu yemeği de...

krc-18

Diğer üç tencerede aynı anda üç yemek pişerken, düdüklü tencerede de; "bahçıvan usulu kuzu" pişti. Görüntüsü her şeyi anlatıyor, benim bir şey söylememe gerek yok, lokum gibiydi :)

krc-16

Kış çorbası ve cacık soslu makarna...

krc-20

Marifetli Set'in makarna haşlama süzgeci aynı zamanda bir fritöz...
Bol yağda kızartmanız gereken tariflerde kullanmak için ideal. Tencereler, bulaşık makinesinde yıkandığı için kullanımı da çok pratik.
Yine şefimizin bir spesiyali; "peynirli mini bohça börek"...

krc-12

"Eşler ile birlikte çok keyifli oluyor etkinlikler" demiştim :) üstelik bu eşler, en az bizler kadar mutfağa meraklı ve el becerileri de yüksek olunca, ortaya harika şeyler çıkıyor.

krc-17

Sıra geldi yaptıklarımızı tatmaya ! Pişirmesi 25 dakika, tabağı fotoğraftaki gibi silip süpürmesi 5 dakika ! Herşey toplam 30 dakika :))

krc-19

Etkinlik sonunda; kullanılan setler konuklarımıza hediye edildi. Herkesin zaten çok yerinde olan keyif hali, mutluluğa dönüştü.
Çok teşekkürler Karaca...

krc-11

Günün sonunda, konuklarımıza bir armağan da benden olsun istedim, düdüklü tencere temalı kurabiyeler hazırladım.

krc-28

Bu kadar lezzetli yemeklerin ardından, ağzımız tatlanmadan olmaz değil mi? :)
Pastayı da ben hazırladım, "görüntüsü hiç profesyonel olmadı" diye üzülüyordum (gerçi bende amatör pastacıyım ama :) lezzeti herkesten tam not aldı. Benim de korkularım uçtu gitti.


krc-29

Habersiz çekilen, bu fotoğraf lezzetini anlatıyor sanırım :)

krc-30

- Çocuklar; pasta nasıl olmuş ?
- On numaraa :))

kolaj_2kolaj_1kolaj_3

Artık biz de diplomalı aşçıyız :)

krc-27

İstemeye istemeye de olsa günün sonuna geldik. Sohbete doyamadık ama olsun, bir dahaki sefere..

Bu güzel gün için; katılan tüm blog dostlarıma, mükemmel ev sahipliği için; Msa'ya ve tabiki bu güzel günün gerçekleşmesini sağlayan KRC yetkililerine çok teşekkürler.

Karaca Marifetli Set ile etkinliklerimiz devam edecek, bizimle kalın :)


&
ETKİNLİĞİMİZ İLE İLGİLİ, DEĞERLİ KONUKLARIMIZIN YAZILARINI OKUMAK İÇİN;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu