Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Akrabalar ile Akşam Yemeği Davet Sofrası

Akrabalar Daveti (07.03.10)

GELENEKSEL ÇEKİRDEK AİLE TOPLANTISI :)
Daha önce pek çok kez söz ettim. Ben, bayramlarda bile en fazla beş altı kişi toplanılan, akrabalarının çoğu yurt dışında veya başka illerde yaşayan, gerçekten "küçük, çekirdek bir ailede" yetiştim.
Kalabalık sofralar kurmayı, doğum günü partileri hazırlamayı da çok sevdiğim için, "Allah gönlüme göre verdi" diyorum ve çekirdek aile toplanıldığında bile, evde düğün havası esen, kalabalık bir aileye gelin geldim :)
Arkadaşlarımızı ağırladığımız da çok kalabalık olmadığımız için, sofranın detaylı fotoğraflarını çekip, sizlerle paylaşmak çok kolay.
Ama bu tarz davetler de, annemle birlikte öyle bir kaptırıyoruz ki kendimizi hazırlanmaya, fotoğraf aklıma bile gelmiyor inanın :)
Bu yüzden son üç yıldır, sayısız kez böyle sofralar hazırlamama rağmen, sadece 2007'de fotoğraflamayı akıl etmişiz.
Eşim her zamanki el alışkanlığı ile :) hazırlıklar devam ederken, çekmiş bir iki kare sağolsun.

Son günler de, "yeni tarifler" ekleme konusunda tembelliğimin farkındayım ama eşime iş konusunda her zamankinden daha fazla destek olmam gereken, yoğun günler yaşıyoruz işyerimizde ve mutfakta yok denecek kadar az zaman geçiriyorum.
Bir de, iki aydır hafta üç gün yapılan, düzenli spora rağmen, sadece dörtyüz gram ! verdiğim için, hoca'dan yediğim okkalı fırça var ki, o konuya hiç girmeyelim :)
Sizlerle paylaşmak istediğim öyle çok tarif birikti ki aklımda, bir fırsat olsa da hepsini yapıp, yayınlasam diye can atıyorum :)

Akrabalar Daveti (07.03.10)

Sofrayı az fotoğrafla da olsa, sizlerle paylaşmak istedim, çünkü son zamanlar da "birlikte menü oluşturma" konusunda ki talepler çok arttı :)
Hepsine tek tek elimden geldiğince yanıt veriyorum ama sayfamda da ne kadar çok, sofra ve menü seçeneği olursa o kadar iyi olur diye düşündüm.
Hem de, kahkaların etrafı çınlattığı, aynı zamanda iki doğum gününün kutlandığı, bu güzel günü kayıt altına almak istedim :)

Soframızdakiler;

Akrabalar Daveti (07.03.10)

***

Sofrada kullanılan yemek ve servis takımı; Krc.... Çatal-kaşık takımı; Jumbo (2000 modeli).... 1.masa örtüsü; Paşabahçe, 2.masa örtüsü; Lsi agency (0212 231 61 23).... Runner; Boynerevde.... Servis tabakları; Yağmur züccaciye.... Peçeteler; Ikea.... Peçetelikler; ben :).... Kırmızı kadehler; Mudo Concept.... Yeşil kadehler; Paşabahçe....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu