Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Altın Günü :) - Nisan 2010

sofra4-y

ŞÜKÜR KAVUŞTURANA :)
Şimdi...
Buradaki; "şükür kavuşturana" iki anlamda kullanıldı.
Birincisi malumunuz; fazla kilolar, tarif sıkıntısı, özleme isteği, vb. konular nedeniyle bir süre yazamadığım için blogum yani sizler ile olan ayrılık.
İkincisi ve bu yazının konusu olan ayrılık ise; kızlar ile yaptığımız daha doğrusu "her ay yapacağız" diye kararlaştırdığımız günün, tam bir yıl ! sonra bende gerçekleşmesi :)
En son Yasocan'ımda bir araya gelmiş, yemiş içmiş ve bir sonraki buluşmanın bende yapılması konusunda anlaşarak günü bitirmiştik.
Ama evdeki hesap çarşıya uymadı, her buluşmak istediğimizde bir mani çıktı, aylar hatta mevsimler geçti, biz bir türlü buluşamadık :(
Üstüne bir de adaş şekerim trafik kazası geçirdi, haftalarca evinde yatmak zorunda kaldı, neyseki yavaş yavaş iyileşiyor artık, hala koltuk değneği ile de olsa pıtır pıtır gezmeye başladı...

sofra1-y

Geçtiğimiz hafta sonu -aylar önceden adını koyduğumuz üzere- bende toplandık.
Ben bu buluşma için zaten heyecanlı idim ama çok sevdiğim iki insanın uzun bir aradan sonra bana geliyor olması ve bu iki bayanın nefis lezzetler içeren blogları olması heyecanımı daha da arttırıyordu :)
Bir de geçen buluşmada biraz rahatsız olup, bazı şeylerde kolaya kaçtığım için -profiterol için hazır sos kullanmak gibi- epey bir dillerine düşmüştüm :)
Geçmişin izlerini silip, hafızalarında "hünerli bayan" izlenimini tekrar oturtmak adına, bu buluşma önemli bir sınav olacaktı benim için :))
İşte bu stres :) ile girdim mutfağa, hem onlar için, hem sizin için hazırlandım, işimi garantiye alıp, arşivden tarifler yapabilirdim ama yapmadım, sizlere yeni tarifler sunmak istiyordum çünkü.
Neyse çok uzattım sözü, her zamanki gibi...
Ara verince çenesine vuruyormuş insanın :)
Sizleri Yasemin ve Müge'nin çektiği muhteşem fotoğraflar ile baş başa bırakıyorum, tarifleri de sırasıyla ayrı yazılarda ekleyeceğim.

sofra3-y

Soframızdakiler;
  • Nohut Salatası
  • Patlıcan Beğendili Börek
  • Sosisli Mantarlı Kol Böreği (milföy hamuru ile)
  • Elmalı Üzümlü Rulo Çörek
  • Nişastalı Kalp Kurabiye
  • Profiterol

kolaj3

Nohut salatasının hazırlanması ve profiterolün sosunun eklenmesini onların yanında yaptım, bu arada harıl harıl fotoğraf çektiklerini de görüyordum ama masayı çekiyorlar sanıyordum, beni değil :)

kolaj2

Soframızın minik detayları...

kolaj1b

"mutfaktan uzak kaldığım günlerde kendimi el işine verdim" demiştim ya işte bu kareler de bunun ispatı :)

kolaj4

Çok çalıştılar çook :)

mangolucay-m

Ama muhteşem kareler yakaladılar...

bostabak-m

Önce içeride başlayıp, son iki saat aynı sofranın, terastaki masaya kurulması ile devam eden günümüzün sonunda, tüm yiyeceklerin hakkı teslim edilmişti :)
ve sanırım, daha doğrusu umarım, ben hafızalarında tekrar iyi bir yere gelmiştim :))
Giderken adaş'ın karnını tutarak; "acı çekiyorum !" demesi aradan günler geçmesine rağmen hala kendi kendime gülmemi sağlıyor :))

Hünerdeydik

Adaş şekerim kendi blogunda günümüzü muhteşem kelimeler ile anlatmış, hatta beni mahçup etti çok...
Okumak için tıklayınız...

Ve çektiği birbirinden güzel fotoğraflar için bir galeri oluşturmuş.
Galeri için tıklayınız...

Bende hem adaş'ın hem de Yaso'cuğumun karelerini bir araya toplayarak bir galeri hazırladım.
Galeri için tıklayınız...

***

Sofrada kullanılan yemek takımı; Mudo Concept.... Sürahi, yeşil kadehler, ayaklı kek standları; Paşabahçe.... Çatal-kaşık takımı; Jumbo (2000 modeli).... Masa örtüsü ve papatyalı tül masa örtüsü; Lsi Agency (0212-231 61 23).... Taşlı servis tabağı ve salata servis tabağı; Yağmur Züccaciye.... Çay bardakları; Koleksiyon Mobilya - Faruk Malhan İstanbul tasarımı.... Kedili çatal bıçak aparatı; Bernardo.... Peçetelikler; Ben....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir