Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Az Gün Sonra :)

profiterol çekimBloguma bir süre ara verdikten sonra, tekrar yazı yazmaya başlayacağımı duyurduğum kısa bir yazı yazmıştım hatırlarsanız...
Ve o yazı da demiştim ki; "Yeni bir sayfa başlığı, yeni renkler, yeni konular ve düşününce bile içimde kelebekler uçuran müthiş projeler ile dönmeye hazırlanıyorum"...

Sayfa başlığı tamam, yeni şablon ve renkler tamam...
Sıra geldi aklımdaki yeni konuları birer birer hayata geçirmeye...

Tabi bu arada, bana birbirinden güzel sayfa başlıkları hazırlayan; dostumuz Hüseyin Bey'e ve her şablon değiştirdiğimde bitmek bilmeyen isteklerim için ! abartısız saatlerce uğraşan Yaso'cuğuma teşekkürü borç bilirim.
Ne mutlu bana ki, çevremde hayallerimi hayata geçirmeme yardımcı olan, her isteğimi ikiletmeden yapan ve beni hiç kırmayan güzel insanlar var.

Blogum için enfes fotoğraflar çeken eşim gibi.... Hüseyin Bey gibi... Yaso gibi... Serkan gibi...
Müthiş bir zenginlik bu inanın...

Uzun zamandır kurduğum bir hayalim vardı...
Profiterol tarifini, bloga videolu olarak eklemek.
Uzun uzun anlattığım bu tarifi, kanlı canlı sizlere gösterebilmek.
Ben basit bir kamera ile çekilmiş, amatör görüntülere bile razı iken, sevgili Serkan dedi ki; "dur bakalım, ben ne güne duruyorum".
Ben sadece hayalimi söyledim, O fersah fersah ötesine geçti, hayallerimin çok ötesinde bir şey hazırladı benim için, daha doğrusu sizler için :)
Çekimi yedi saat, montajı ise günlerce sürdü. Hala da sürmekte...
Ben bu satırları yazarken, o yan masada tamamlamaya çalışıyor hala...
Başındaki jenerik kısmını verebilirmisin bana dedim, hiç değilse yayınlamadan önce haber verebileyim :) Kesti verdi :)
Montajı biter bitmez sizlerle paylaşacağım ama öncesinde heyecanımı paylaşmak istedim...

Profiterol Tarifi - Jenerik from hunerlibayanlar on Vimeo.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir