Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Ülkü ve Aytaç - Akşam Yemeği Sofrası

Ülkü ve Aytaç - Akşam Yemeği Sofrası -1

ÜLKÜ'DEN GÜZELLEMELER....
Evett... İşte uzun zamandır hayallerini kurduğumuz, detaylarını planladığımız, hepsi özenle belirlenmiş ve Ülkü'cüğüm tarafından başarı ile uygulanmış yemeklerden oluşan; şahane sofra!
Yemeklerin tamamını ben hazırlamış olsam bu kadar iddialı cümleler kurmam biliyorsunuz, mütevazi olmaya çalışırım :)
Ama söz konusu Ülkü olunca mütevaziliği de bırakıyorum bir kenara...
Kahvaltı Sofrası'nda birazcık söz etmiştim, saatlerce uğraşılan -üç kişi, dört buçuk saat- bu sofra ile ne yazık ki beyleri memnun edemedik :(
Bütün gece; "damak tadımıza uymadı, şurda bi mangal olaydı, bu etleri bu kadar uğraşmak yerine atıvereydik mangala, süper olurdu" gibi, gibi...
Bizde ertesi gün koyduk önlerine, peyniri, zeytini, oldu bitti... :)
Siz bakmayın onlara ama hepsi birbirinden şahane oldu, hele salata ve bonfile kulesi!
Of ki ne of, yerken gözlerim doldu resmen :)
Sofradaki; Bonfile Kulesi, Safranlı Buğday Risotto, Akdeniz Salatası ve -sofrada yer almayan- Çikolatalı Terin'in tarifleri ve yapılışı Ülkü'ye ait.
Diğerleri de nacizane ben :)
Herkesin damak tadına uyan bir şeylerin olduğu, çok zengin ve gösterişli bir sofra oldu bence.
Özellikle evinizde ilk kez ağırlayacağınız, çok önem verdiğiniz misafirlere hazırlayabileceğiniz ağır bir menü oldu.
Ben çok sevdim, umarım sizler de beğenirsiniz...
Tariflerin hepsini sırayla yayınlayacağım, niyetim ay sonuna kadar her gün bir tarif yayınlamak, Temmuz ayında -kısmetse- buralarda olmayacağım çünkü :)

Ülkü ve Aytaç - Akşam Yemeği Sofrası - 2

Soframızda neler vardı?
  • Sebzeli Bonfile Kulesi
  • Safranlı Buğday Risotto
  • Puteneska (Akdeniz Salatası)
  • Kremalı Biberiyeli Fırın Patates
  • Yoğurtlu Semizotu Salatası
  • Havuç ve Biber Kızartması
  • Zeytinyağlı Semizotu Kökü
  • Mısır Ekmeği
  • Ay Çekirdekli Çavdar Ekmeği
  • Çikolatalı Terin

Ülkü ve Aytaç - Akşam Yemeği Sofrası -Kremalı Biberiyeli Patates

KREMALI BİBERİYELİ FIRIN PATATES
Actifry eve geldiğinden beri fırın patates yapmıyordum, özlemişiz :)
Eskiden yaptığımda da; patates, zeytinyağ, tuz, karabiber'i harmanlayıp, fırına veriyordum.
Bu kez kremalı yaptım -bana göre- şahane oldu :)
Hatta size süper bir öneri vereceğim;
Ertesi gün kalan patatesleri borcam'a koydum, üzerine bonfile kulesinden artan mantarlı, ıspanaklı harcı yaydım ve kaşar rendeledim. Fırında 10 dk. kadar kaşarlar eriyinceye kadar tuttum.
Pizza kıvamında harika bir ana yemek oldu...
Sizde artan patatesleri üzerine istediğiniz bir malzemeyi -sucuk, salam, mantar vs.- yayarak çeşitli şekillerde değerlendirebilirsiniz.
Ya da teflon tavaya koyup, üzerine çırpılmış yumurta ekleyerek, nefis "kremalı patatesli omlet" yapabilirsiniz.

Malzemeler

  • 1 Kg. Patates
  • 1 Su Bardağı (200 ml.) Krema
  • 1 Yemek Kaşığı Biberiye (taze yada kuru)
  • Tuz
  • 1 Yemek Kaşığı Tereyağ (isteğe bağlı)

Yapılışı

  • Patatesleri istediğiniz şekilde doğrayın. Krema, biberiye, tuz ve tereyağı ile birlikte güzelce karıştırın.
  • 180 derecede önceden ısınmış fırında -turbo ayarında- yarım saat kadar pişirin.
  • Pişme sırasında 1-2 kez karıştırabilirseniz, iyi olur.

Ülkü ve Aytaç - Akşam Yemeği Sofrası -4

Ülkü ve Aytaç, geldiğinde henüz mutfağa girmeden önce neyi nasıl yapacağız diye sohbet ediyorduk. Ülkü, bir ara dedi ki; "merak etme çabucak hazırlarız hepsini, ben yanımda mutfak robotumu da getirdim", ben de saf saf; "aaa ne gerek var niye taşıdın ben de vardı" diyorum.
Meğer kast ettiği mutfak robotu; Aytaç'mış :))

Ülkü ve Aytaç - Akşam Yemeği Sofrası -5

Çok eğlendik, çook :))

Ülkü ve Aytaç - Akşam Yemeği Sofrası -3

Sofrada kullanılan; yemek takımı; Karaca....
Sürahiler, shot bardağı, ayaklı servis, büyük mavi-beyaz servis tabağı ve kırmızı fırın kabı; Paşabahçe....
Çatal-kaşık takımı; Jumbo (2000 modeli)....
Taşlı servis tabağı, yaldızlı servis tabağı ve dikdörtgen servis tabağı; Yağmur Züccaciye....
Kadehler ve su bardakları; Mudo Concept....
Kedili çatal bıçak aparatı; Bernardo....
Peçeteler; Ikea...
Kırmızı mini sepet; Eminönü...
Masa örtüsü, papatyalı tül masa örtüsü ve peçetelikler; Lsi Agency (0212-231 61 23).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir