Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

İftar Sofrası - 2010 (1)

İftar Sofrası - 2010 (1)

HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR...
Aslında üst başlığa; “Hoşgeldin Ramazan” yazacaktım ama takvime bakınca çok geç kaldığımı anladım. Neredeyse ortasına yaklaşmışız çok şükür :)
Bu yıl Ramazan’ı -iftar davetleri anlamında- geçen yıla oranla daha sakin geçirmeye karar verdim.
Geçen yıl, belki hatırlarsanız hazırlıklara çok önceden başlamış, alışveriş yapmış, kimi, hangi gün davet edeceğime dair listeler bile hazırlamıştım.
Liste hazırlarken; “şu gün, şu kadar kişi ağırlarım, bugün bu kadar” demek çok kolaymış, gel gör ki iş uygulamaya gelince epey zorlandım.
Arka arkaya misafir ağırlamak, benim gibi bir misafir delisini bile yorgunluktan, hastalanacak hale getirmişti.
Hatta son iftar davetinde; deyim yerinde ise lastiğim patlamıştı, sizlere de uzun uzun anlatmıştım o günü :)
Bu yıl iftar davetlerini mümkün olduğunca az, birbirine uyumlu kişileri, kalabalık gruplar halinde davet edecek şekilde yaptım planlarımı.
Sonuçta kaç kişi olursa olsun bir hazırlık yapıyoruz, kalabalık olsun, ölçüleri biraz fazla tutarım, diye düşündüm.
Evliliğimiz süresindeki Ramazan’lara, istatistiksel olarak baktığımda; bir yıl çok yoğun, bir yıl çok sakin geçirmişim hep, bu da; Allah izin verirse, seneye Ramazan çok aktif olacağım demek, hayırlısı bakalım :)
2010 yılının ilk iftar davetinde de kural değişmedi, ilk iftarı geçen yıl olduğu gibi; annem, kardeşim, anneannem, yeni evli kuzenlerimiz ve bir arkadaşım için hazırladım.
Annem ile birlikte hazırlandığımız için çok fazlada yorulmadım, herkes soframı ve yemekleri çok beğenince, zaten az olan yorgunluğum uçtu gitti, sahura kadar sohbet ettiğimiz, upuzun bir gece oldu.

İftar Sofrası - 2010 (1)

İftar soframızda neler vardı?

İftar Sofrası - 2010 (1)

Sofrada her seferinde, başöğretmen gibi, çatalı tabağın kenarına vurarak; “salatada yiyin, suyuna da banın!” demekten çok yorulduğum için :) Antep Salatası’nı ayrı servis etmek istedim bu kez…
Hurmaların çekirdeklerini çıkarıp, fındık yerleştirme fikrini ise; kırmızı mutfak’tan aldım :)

İftar Sofrası - 2010 (1)

Fotoğrafları düzenlerken, sofraya zeytinyağ ve peynir koymayı unuttuğumu fark ettim…
Halbuki son ana kadar aklımda idi :(

İftar Sofrası - 2010 (1)

Yaz geldi, domates soslu köy biberi kızartması sofralarımın baş köşesine yerleşti :) Kaç çeşit olursa olsun, mutlaka biber kızartması da olsun diyenlerdenim ben :) Biberi; actifry’da kızartıyorum, domates sosunu ise; Kızarmış Patlıcan Dizmesi tarifinde anlatmıştım.
Makarnalı Börek; tarifinde değişiklikler var, daha pratik hale geldi :) Önümüzdeki hafta paylaşacağım, şimdilik eski tarife yönlendiriyorum sizi :)
Sezar Soslu Patates Salatası ise; son zamanlardaki favorim, sürekli göz kararı yapıyorum aslında ama onu da toparlayıp paylaşacağım en kısa zamanda :)
Salatalık dilimleri üzerinde haydari fikri ise; kendi arşivimden esinlenme :) Eşimin 2008'deki doğum gününde, peynir dolgulu salatalıklar ve kiraz domatesler kapış kapış gidince, bu şekilde de çok sevilir diye düşündüm, yanılmadım :)

İftar Sofrası - 2010 (1)

Sofrada kullanılan; yemek takımı; Karaca....
Kadehler, salata kaseleri; Paşabahçe....
Çatal-kaşık takımı; Jumbo (2000 modeli)....
Yaldızlı servis tabağı ve dikdörtgen servis tabağı; Yağmur Züccaciye....
Kedili çatal bıçak aparatı; Bernardo....
Keten masa örtüsü; Çarşaf-iş... Pul işlemeli runner; Kilis'te bir mağaza...
Üçgen servisler ve minik zeytin servisleri; hediye (mağaza ismini bilmiyorum)
Peçeteler; Papia...
Peçete halkaları; Lsi Agency (0212-231 61 23)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir