Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

İftar Sofrası - 2010 (2)

İftar Sofrası - 2010 (2)

RENGARENK BİR İFTAR SOFRASI...
Bu yıl; Ramazan ayı çok sakin geçiyor Hünerli Bayanlar’da…
Ama böyle olacağını ben size ilk iftar sofrasında uzun uzun anlatmıştım, “dediği farklı, yaptığı farklı” gibi bir durum yok yani :)
Kendimde arka arkaya misafir ağırlayacak gücü bulamadığım için, bu yıl iki ya da üç kez iftar daveti vermeyi planlıyorum, demiştim, takvime bakılırsa aksi olmayacak gibi görünüyor.
Hadi iftar daveti vermiyorum, bari yan tarafa menü örnekleri yazayım değil mi?
Yok, vallahi halim yok :) idare edin beni bu yıl.
Hasta değilim çok şükür ve başka bir sebepte yok, sadece sıcaklardan tembelleşmiş durumdayım :)
Geçtiğimiz hafta sonu; yani bu iftar sofrasında rüzgarın öyle bir azizliğine uğradım ki, sormayın :(
Eşimin göz yaşartan azmi olmasa tek bir fotoğraf bile olmayacaktı…
Sofrayı önce balkona kurdum, içeri girer girmez; “şangır” diye bir ses!
Kadehleri devirmiş rüzgar, o kadar şiddetli…
Tüm masayı toplayıp, içeriye kurdum aynı şekilde ama eşimle düşündük, ne kadar rüzgarlıda olsa hala yaz akşamı, içeride oturmak çok bunaltıcı olabilir.
Hop, masayı tekrar topla, tekrar dışarı kur. Bu arada bendeki stresi hayal edebilirsiniz, bir yandan son anda taze hazırlanması gereken şeyleri hazırla, bir yandan üç kez sofra kur!
Eşim fotoğraf çekmeye çalışırken, sürekli havada uçan peçeteleri, en sonunda toplamak zorunda kaldım, siz tüm sofranın; en alt fotoğraftaki gibi olduğunu varsayın olur mu? :)
İftar sofrasını; biricik Yaso’m ve değerli ailesi, Beyza, Ayşenur ve eşi için hazırladım.
Yaso ne zamandır; “bana hep pratik pratik sofralar kuruyorsun, hiç böyle blogdakiler gibi sofra hazırlamadın” deyince, elimden geldiğince çok özendim canım dostuma…

İftar Sofrası - 2010 (2)

Soframızda neler vardı?
  • Köfteli Çorba
  • Kremalı Mantarlı Bonfile
  • Domatesli Pilav
  • İmam Bayıldı
  • Baklava Yufkası ile Makarnalı Börek
  • Közlenmiş Kırmızı Biber
  • Antep Salatası
  • Çeşnili Zeytinyağ
  • Üzümlü Peynirler
  • Haydari
  • İftariyelikler (Kuru yemiş, kuru meyve, zeytinler)
  • Pelit'ten Güllaç (Yaso'dan)

İftar Sofrası - 2010 (2)

İmam Bayıldı, Kremalı Mantarlı Bonfile gibi ilk kez denediğim yemeklerde vardı soframızda, tariflerini en kısa zamanda ekleyeceğim…

İftar Sofrası - 2010 (2)

Közlenmiş Kırmızı Biber, Cevizli Kuru Kayısı ve Üzümlü Peynirleri; “Fikrim Geldi!” ye ekledim :)
“Çeşnili Zeytinyağı”nı Pratik Lezzetler’e ekleyeceğim.

İftar Sofrası - 2010 (2) -Hazırlıklar

Eşim; ben sofrayı üçüncü kez tekrar kurarken! hem yardım etti, hem sakinleştirdi sağ olsun…
Hem de fotoğraf çekti… Eee ne de olsa Hünerli Bay :)

Peçete Halkaları

Sofrada kullanılan;
Yemek takımı, çay tabakları ve ahşap servis; Mudo Concept....
Kadehler, çay bardakları, salata kaseleri ve renkli servis tabakları; Paşabahçe....
Çatal-kaşık takımı; Jumbo (2000 modeli)....
Kedili çatal bıçak aparatı; Bernardo....
Keten masa örtüsü; Çarşaf-iş... Pul işlemeli runner; Kilis'te bir mağaza...
Renkli tabureler; Koçtaş...
Peçeteler; Papia...
Peçete halkaları; Lsi Agency (0212-231 61 23)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir