Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Hünerli Bayanlar Sofra Dergisinde

Sofra Dergisi - Ocak 2011 (Davet Sofrası)

SOFRA DERGİSİ için DAVET SOFRASI HAZIRLADIM…
Sihirli bir değnek aradığım günlerde; “sık yazı ekleyemiyorum, çünkü bir projeye hazırlanıyorum, pek yakında bombamı patlatacağım” tarzından havalı bir cümlem yok. Bir iki ufak sürpriz var sadece” demiştim ya.
İşte bunlardan biride Sofra Dergisi idi…
Sofra dergisinin düzenlediği kahvaltı davetinde ve Güral Porselenin yılbaşı davetinde Sofra yöneticileri ile tanışma ve sohbet etme şansım olmuş, bu sohbetlerde dergi için bir şeyler hazırlama konusunda konuşmuştuk.
Aralık ayında sevgili Selma Şen’den aldığım bir telefon ile bir anlamda bir hayalim daha gerçekleşti diyebilirim.
Selma Hanım; uzun yıllardır evimden eksik etmediğim, sayfalarını her zaman büyük bir hayranlık ile çevirdiğim Sofra dergisine konuk olmamı istiyordu.
Büyük bir memnuniyet ile “tabi ki” dedim.
Heyecanla da hazırlandım, sanki dergi için değil de, evime ilk kez gelecek çok özel misafirlerim için hazırlanıyor gibi…
Kendimi şu meşhur yemek yarışmasında gibi hissettim, kısa bir süre içinde hem yemekleri, hem soframı, hem de kendimi hazırlamam gerekiyordu. Bir kamera; o anlardaki telaşımı çekse oldukça ilginç bir program olabilirdi :)
Çekimler başladığında ise, bu telaşımın birazda yersiz olduğunu gördüm, çekimler o kadar uzun sürdü ki – yaklaşık sekiz saat- ben de o sırada pekala yemekleri hazırlayabilirmişim :)

Blogumdaki sofralarda sistem; “tüm yemeklerin hazır olup, misafirler içeride beklerken hızlıca birkaç kare alma” üzerine kurulu olduğu için, dergide de öyle olur sandım :)
Bu sayede eşimin kıymetini de çok iyi anladım, dergideki her kare için saatler harcandığını gözlerimle görünce, eşimin; “aman yemekler soğudu, hadi çabuk insanlar bekliyor” telaşı içinde gerçekten harikalar yarattığına karar verdim. Bugüne kadar ona böylesine yüklendiğim için ciddi vicdan azabı çektim diyebilirim :)

Oldukça yorucu geçen çekimlerin ardından, kaşığı ağzımıza götürecek enerjimiz bile kalmadığı halde :) yemeklerin tadına bakmayı ihmal etmedik.
Ekipten tüm yemekler için, övgü dolu sözler duymak bütün yorgunluğumu unutturdu.
Selma hanım ile bahar aylarında; “Teras’ta Beş Çayı” teması hazırlamak için sözleştik bile :)
Evet; şimdi sizleri birbirinden güzel tarifler ve dosyalar ile raflarda yerini alan “Sofra Ocak 2011” sayısını almaya davet ediyorum. Keyifli okumalar efendim.

Sofra Dergisi -Ocak 2011 (Davet Sofrası)

Menüyü Selma hanım ile birlikte ve ağırlıklı olarak blogumdan oluşturduk. Birkaç yeni tarif var, onları da en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.
Yılbaşı akşamı için sizlere bir sofra hazırlayamadım ama bu sofra sizlere yeni yıl sofrası için güzel fikirler verebilir diye düşünüyorum.

Soframızda;

Sofra Dergisi - Ocak 2011 (Davet Sofrası)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir