Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Ortaya Karışık :)

Evimizin Son Güzelliği...

TEMBEL BLOGCUNUZ SES VERİYOR :)
Öncelikle gönülden bir teşekkür…
Trendus sitesinin düzenlediği blog yarışmasında sizlerin büyük desteği ile ilk elemeyi geçerek ikinci tura yükseldim. Halen oylama devam ediyor ve ben yine sayenizde 15 Aralık’ta açıklanacak olan, ilk on blog arasında yer alacak gibi görünüyorum… :)
Aslında yarışma bahane biliyor musunuz; katılma amacım; sizlerin varlığını, ziyaretçi istatistikleri, izleyiciler ve facebook, twitter gibi sosyal ağların yanı sıra, bir başka platformda daha hissedebilmekti…
Arada sırada sizlere şımarır; sevgi kelebeği şeklinde yazılar yazarım ya :)
İşte bu yarışmaya katılma amacımda bu idi.
Sağ olun, her zamanki gibi desteğinizi gösterdiniz, yalnız bırakmadınız beni…
Orada gördüğüm her oy, yalnızca bir sayı değil benim için, destek veren bir arkadaş, omuz veren bir dost…
Bunları zaten siz biliyorsunuz ama ben bir kez daha belirtmek istedim…

Yazıların arası git gide açılıyor biliyorum :(
Bu durumdan inanın memnun değilim ama şu an için çok da fazla yapabileceğim bir şey yok.
Ve ne yazık ki; “sık yazı ekleyemiyorum, çünkü bir projeye hazırlanıyorum, pek yakında bombamı patlatacağım” tarzından havalı bir cümlemde yok. :)
Bir iki ufak sürpriz var ama henüz netleşmedi, olur olmaz ilk haber vereceğim sizlersiniz ve siz bunu da zaten biliyorsunuz :)

Bu aralar; yılsonu nedeniyle yoğunlaşan işlerimiz, neredeyse tüm zamanımı alıyor, akşamları yemek dergilerini ve kitaplarını karıştırıp, denenmek üzere pek çok tarif işaretleyip, sonra mutfağa giremeden koltukta sızıyorum :)
Hafta sonları; bolca geziyorum, misafir ağırlamak yerine, güzel sofralara ben misafir oluyorum.
Çok yoğun olmasa da, süslü kurabiyeler hazırlıyorum.
Anlayacağınız tembellik ile çalışkanlık arasındaki ince çizgide gidip geliyorum :)

Bu arada kısa bir özet geçip, sizlerle son çalışmalarımı paylaşmak istedim.
İyi seyirler efendim :)

Feyza 1 Yaşında...

Feyzoş hanım için kocaman bir şeklinde bir pasta yaptım ve cupcake şeklinde süslü bir yaş kurabiyeleri :)
11 Kasım’da 1 yaşını bitirdi hanımefendi... Daha dün; Baby Shower hazırlıklarını yapıyordum sanki…
Ne ara on üç ay geçti ve ben bir yaş pastası ve kurabiyeleri hazırlıyorum anlamadım.
Zaman gerçekten ışık hızı ile ilerliyor.

Nişan Kurabiyeleri (Gizem-Ercan) Ekim 2010

Nişan Kurabiyeleri (Gizem-Ercan) Ekim 2010

Nişan Kurabiyeleri (Gizem-Ercan) Ekim 2010

Blogumda yeni çalışmaları yayınlamasam da, arşivdekileri inceleyip, bana sipariş veren ve “modeli size bırakıyorum, nasıl isterseniz öyle yapın” diyenleri ise ayrı bir seviyorum :)
Ekim ayında nişanlanan sevgili Gizem için dört farklı modelde kurabiye hazırladım.
Özel tasarlanan etiketleri ve poşetli, kurdeleli son halleri ile kurabiyeler gerçekten çok hoş görünüyorlardı. Ayrılırken epey zorlandım kendilerinden :)

Uğur Böcekli Nişan Kurabiyeleri

Uğur böceklerini çok seven çiftimiz; Hande ve Mutluhan ya da kendi deyimleri ile MutluHande için hazırladığım; uğur böcekli nişan kurabiyeleri.
Uğur böceklerinin fikir annesinin; (happy cookie day) blogunun sahibi, her çalışmasına ayrı bayıldığım, sevgili Didem Hanım olduğunu da belirteyim…

Ekim ve Kasım aylarında, bütün bir yıl göz önüne alındığında, çok yoğun bir şekilde süslü kurabiye hazırladım. Bunların çoğu yorgunluk nedeniyle fotoğraflanamadan teslim edildi. :(
Örneğin; 03 Ekim’de Baby Shower Partisi'ni hazırladığım ve 29 Ekim’de dünyaya gelen Alaz için; bir gecede tam yetmiş beş adet! bebek kurabiyesi hazırlamam gibi… Ne yazık ki fotoğrafları yok.

Nişan Kurabiyeleri

Nişan kurabiyelerinde bu model klasiğim haline geldi artık :)
Yinede her seferinde bir öncekinden farklı bir şeyler yapmaya çalışıyorum, mesela bu modeldeki minicik güller gibi…

Ben Kurabiye Süslerken :)

Ofisin mutfağını mini bir atölyeye çevirdiğim günlerden birinde çekilen bir kare bu…
Eşimin; “pişt bak bi” diyerek çektiği… :)

Henüz vakit var ama hepimizi hafiften bir yeni yıl heyecanı sarmaya başladı…
Caddeler, vitrinler havaya girmiş bile :)
Bende geçen yıl olduğu gibi, yılbaşı sofrası için öneriler hazırlamayı planlıyorum, farklı mezeler, tatlılar vs.
Araştırmasına araştırıyorum ama yapmak, süslemek, fotoğraflamak için, hangi ara silkelenip kendime gelirim, işte onu tam bilmiyorum.
Bu aralar beni birazcık idare edin olur mu? :)

Hepinize kocaman sevgiler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir