Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kremali Havuclu Kek (Carrot Cake with Cream)






Ey Allahim,                                                                                             


Bana oyle bir irade verki,
Birgun yenilip,
Icimdeki seytanin kurallarina dogru yonelirsem,
Bu bir dusunce ise,Dusuncemi.
Bu bir adim ise,Ayagimi.
Bu bir uzanma ise,
Elimi durdurabileyim.
Amin!
Cumaniz mubarek olsun arkadaslarim...


Merhaba sevgili okurum.Uc gundur hastaydim acaip bir karin agrisiyla cebellestim Allah'a cok sukurler olsun bugun daha iyim.Ilaclarimi alip bol bol dinlendim kendimi toparladim Elhamdulillah,ama aklimda hep buradaydi.Yattigim yerden arkadaslarimi takip ettim ziyaretlerde bulundum.Gunduzleri bol dinlenip uyuyunca gece uyamadim bir turlu.Bende kendimi iyi hissedince attim kendimi mutfaga gecenin bir yarisi (saat 3) ve bu mis gibi tarcin,ceviz kokan keki yaptim.Inanin evin ici harika kokuyor bu yuzden bile durmadan yapabilirim bu keki :)

Sevgili arkasim Sevdacigimin 2. oglu benim minik askim Enes'te cok seviyor bu kekimi gece bunu yaparken hep o aklima geldi...

Firsatim olursa aksama paketleyip yollayacagim minik aska :) 

Bugun hava cok guzel hafif bir soguk var ama onunla beraberde harika  bir gunes var disarida islerimi bitirdigimde huzurlu bir yurus yapmak istiyorum.

Lafi fazla uzatmadan tarife geceyim ben,



Kremali Havuclu Kek

Kek icin Malzemeler:
  • 3yumurta
  • 1su bardagi seker
  • Yarim su bardagi sivi yag
  • Yarim su bardagi rondoda parcalanmis ceviz
  • 3 havuc rendesi
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 tatli kasigi tarcin
  • Elenmis un (aldigi kadar ne koyu olcak hamur, nede cok akici normal kivamda)
:Kremasi icin Malzemeler:
  • 2,5 su bardagi sut
  • 1,5 corba kasigi seker
  • 1,5 corba kasigi un
  • 1,5corba kasigi nisasta (misir yada bugday farketmez)

Yapilisi:  
                                  
  • Firinizi 165 dereceye ayarlayin.
  • Kek malzemelerı sırayla cırpın ve yaglı kagıt serılmıs yuvarlak kelepcelı kalıba hamuru dokun 
  • 165c fırında pısırın
  • Kek piserken kremayi hazirlayalim.
  • Krema malzemelerini bir tencereye alip ocakta koyulasana kadar cirpma teli ile karistira, karistira pısırelım.
  • Kremanin topaklanmamasi icin pistikten sonra arada karistiralim.
  • Kek pısıp soguduktan sonra uzerıne yıne sogumus olan kremamızı spetulayla yardimiyla yayalım.
  • Hındıstan cevızı, tarcin yada kakaoyla uzerını suslıyelım.
  • Afiyet olsun!



     Herkese mutlu bir haftasonu diliyorum.Yeni tadlarda bulusmak duasi ile......



    Yorumlar

    Bu blogdaki popüler yayınlar

    FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

    NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

    Wolfteam Kutu Açma Botu