Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

borcamda güveç...:)))


merhabalar,
çalışan bir bayan olarak ne yapsam diye düşünürken eve gidince karar veririm dedim...

evde 2 patlıcan 2 patates, birazda kıyma görünce aklıma güveç yapmak geldi....
doğaçlama bir sıralama ile hepimizin kolayca yapacağı bir yemek oldu...
daha önce bir ismi var mı bilemedim ama en yakın güvece benzediği için "borcamda güveç" dedim..
güveçte asıl mesele malzeme çiğden konur ve etle birlikte o lezzetle pişer
benim o kadar vaktim olmadığı için önce kızarttım...

yapımı da pek kolay...
2 patlıcan ve 2 patatesi kızartıp borcama aldım....
kıymayı kavurup, biraz kırmızı toz biberle renklendirip kızartmaların üstünde yerini aldı 
* şimdi düşünüyorum da bu nokta doğranmış bol domates eklesem güzel olurmuş


beşamel sos yapıp en üste döküp, biraz da kaşar serpip 180 derece fırında yaklaşık 30 dk pişirdim..
bütün malzemeler zaten pişmiş olduğu için beşamelin pişip, kaşarın kızarması yeterli ...


yanına pilav, cacık veya salata da yaptınız mı tamamdır....


AFİYET OLSUN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir