Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Bu Aralar Ben :)

Herkese merhaba;
Öncelikle Erdek ile ilgili önerilerde bulunan tüm okuyucularıma minnettarım.
Hiç gitmemiş olanlar için güzel bir rehber oldu sayemde ve sayenizde...
Çuğra konusunda ise çok haklısınız, Çuğra’sız bir Erdek düşünülemez :)
Çocukken ve gençken! Erdek’in denizini turistler nedeniyle kalabalık bulur ve bisikletlere atladığımız gibi Çuğra’ya giderdik. Hala da Erdek’in en sakin ve güzel kıyısı orasıdır diyebilirim…
Hatırlatma için tekrar teşekkürler…

Blogumdaki sessizliği merak eden, yorum bırakan ve onlarca mail yazan herkese çok ama çok teşekkür ederim.
Hep söylerim; normal hayat için çok kısa olan yirmi gün, blog yazdığınızda ya da bir blogu takip ettiğinizde hakikaten yıllar gibi geliyor. :)
Haklısınız uzun zamandır blogumu ihmal ediyorum.
Çok şükür, çok iyiyim, sağlığım, keyfim, afiyetim yerinde…
Sadece; gündüz işte, akşamları tadilatlar, ustalar nedeniyle evde ve hafta sonları kurabiye kursu nedeniyle çok yoğun ve yorucu günler geçiriyorum.
Mutfağa hemen hiç girmiyor, çoğu zaman dışarıdan söylenen yiyecekler ile idare ediyoruz :)

Bu hafta sonu, sonraki hafta sonu ve Kasım ayında gelecekleri kesinleşmiş, sözleri verilmiş misafirlerim var ama :)
Yani mutfağa girilecek ama basit ama eski ama yeni tarifler yapılacak.
Ve sizlerle paylaşılacak…
Tarif basitte olsa, sofra beni çok tatmin etmese de sizlere ses vermek adına kendilerinden yararlanılacak :)

Hatırımı sorduğunuz her yorum, her mail bu yoğunluk içinde beni gülümsetiyor hatta yüzümde güller açtırıyor bilesiniz.
Blogumda pek çok yazıda onlarca kez bu cümleyi kurdum biliyorum ama yine tekrarlıyorum;
İyi ki bir blogum var ve bu yüzden iyi ki sizler varsınız…
Hepinizi pek bir seviyorum efendim :)

Sevgilerimle…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir