Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Dönüş...

Erdek 2011 & Kanava Sahil



Öncelikle hepinizin geçmiş bayramını tüm kalbimle kutluyorum.

Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden, yaşıtlarımın yanaklarından öpüyorum :)

İnşallah herkes arzu ettiği şekilde, sevdikleriyle birlikte dolu dolu şahane bir bayram geçirmiştir.

Bu bayram kısacık bile olsa bir bayram mesajı yazamadım bloguma bunun için üzgünüm ve özür diliyorum.

Sadece facebook a bir cümle yazabildim, oraya ve mail ile gelen tüm güzel mesajlarınıza çok teşekkür ediyorum…



Ben bu bayram, okul, gençlik yıllarını saymaz isek; hayatımın en uzun –yedi gün, yedi gece- en sakin, en dinlenmeli, en bol yemeli ve yediğini eritmeyecek şekilde yatmalı :) tatilini yaptım…

Baba memleketim Erdek’te idim…

Erdek’in en güzel ayı olan Eylül ayını tüm muhteşemliği ile yaşadım diyebilirim…

Beni bilenler bilir tipik bir boğa burcuyumdur hele tatilde!

Öyle atlamalı, zıplamalı, atraksiyonlu tatiller hiç bana göre değildir, benim tatil anlayışım; “sabah beni iskeledeki mindere bırak, akşam sekiz gibi gel al” şeklindedir :)

Anlayacağınız bu yıl; tam burcuma uygun, sürekli en sevdiğim şeyleri yiyip, saatlerce güneşlendiğim hatta uyuduğum bir tatil oldu :)



Bu yazı ile önce kısacık bir merhaba demek istedim. Şimdi sizler için nefis bir dosya hazırlamaya başlıyorum.

Mini bir Erdek rehberi…

Nerede ne yenir, ne içilir notları…

Bir Erdek’li olarak çok geç kalınmış bir yazı diye düşünüyorum hatta…

Bu yıl olmasa bile seneye gitmeyi düşünenler için iyi bir rehber olacaktır…

Şimdilik bana müsaade :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir