Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Seninle bir randevumuz var, Bay 658...




Siz fark ettiniz mi bilmem ama bu kitap her yerde! Otobüste, durakta, hastanede, kuaförde, parkta orda burda şurda ama her yerde! Bu kitabı okuma nedenim "her yerde" olması ve herkesten duyuyor olmam! Kitap güzeldi ama hakkını teslim etmeliyim..

Konusuna azıcık değinirsek: Adamın biri bir gün bir mektup alır. Mektup adamdan 1 ila 1000 arasında bir sayı tutmasını ister ve adam öylesine 658 sayısını tutar. Mektubun devamında sırlarını biliyorum küçük zarfı aç yazar. Adam zarfı açtığında öylece kalır: Mektubu yollayan kişi aklından tuttuğu 658 sayısını bilmiştir! Kimdir bu kişi ve nasıl olur da o an aklından tuttuğu bir sayıyı haftalar öncesinde o mektubu postalarken bilmiştir?!


Harbiden nasıl bildi?! :D Okuyun diyorum :P Aslında itiraf etmeliyim ki kitabın ilk 50-60 sayfası biraz yavaştı, sıkılmadım değil hani ama sonra bir şey oluyor ve kitap hareketleniyor. Tüm olaylar emekli dedektif Gurney'in etrafında gelişiyor bir şekilde olaya dahil olmak zorunda kalıyor. Gurney amcayla birlikte katilin izini sürerken sayılar, cinayet yerlerine bırakılan gizli mesajların birer birer açıklamasını görüp "haaa" dedim birkaç yerde..

Katil ortaya çıkıp kendini deşifre edene kadar ben o karakterin katil olabileceğini aklımın ucundan bile geçirmemiştim. Bütün tahminlerim fos çıktı yine. Katil tabii ki haklı değildi ama acımadan edemedim...

Kitabı tavsiye ediyorum. John Verdon kitabın devamını yazmış ve sanırım çeviri aşamasındaymış. İkinci kitabın adı: Gözlerini Sımsıkı Yum.

Sıradaki kitaplar:

Açlık Oyunları - Suzanne Collins(Bitti)
Ateşi Yakalamak - Suzanne Collins(Bitti)
Alaycı Kuş - Suzanne Collins(Bitti)
Bin Muhteşem Güneş - Khaled Hosseini
Serenad - Zülfü Livaneli

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir