Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Merak edenler için kısa! bir mektup yazdım :)

IMG_7131a-1

Sevgili Hanımlar;
Öncelikle en son söylemem gereken şeyi en başta -her zamanki gibi :)- söylüyorum;
Çoook şekersiniz… :)
Aramanız, sormanız, merak etmeniz, gerek yorumlar ile gerekse mailler ile bunu anlatmanız beni çok duygulandırıyor inanın...
Normalde bir insanın birkaç gün sesi soluğu çıkmayınca en fazla en yakınları arar -bu da genellikle anne olur- “nasılsın, sesin soluğun çıkmıyor, bir arayayım dedim” der.
Ben ne kadar şanslı biriyim ki etrafımda beni bir anne şefkati ile merak eden, sağlığımdan endişe eden, “siz iyi iseniz sorun yok ama hiç değilse bize iyi olduğunuzu bildirin” diyen sizler varsınız.
Bunun dünyadaki en büyük servet, en büyük zenginlik olduğunu düşünüyorum.
Küp küp altınlarım olmuş ama biri çıkıp da “neredesin, iyi misin?” dememiş ne anladım ben o işten, o paradan. :)
Velhasıl kelam çok çok çok teşekkür ederim ilginiz için.

Kısaca anlatmak gerekirse; çok şükür iyiyim, sağlığım, huzurum ve keyfim yerinde…
Bugünlerde çok yoğun çalışan ama kendimi hobisini işi haline getirebilmiş şanslı biri olarak gördüğüm için bundan hiç şikayetçi olmayan bir haldeyim. :)
Hem en çok sevdiğim şey olan şeker kurabiyeleri süslüyorum hem de birbirinden tatlı cıvıl cıvıl hanımlar ile keyifli vakit geçiriyorum, daha ne isterim. :)
Bu aralar henüz bebek kıvamında olan www.mugehuner.com a biraz daha fazla zaman ayırıyorum evet ama o da kısa kısa yazılar, yaptığım çalışmaları yayınlamaktan ibaret…

Hünerli Bayanlar’ı ihmal ettiğim için bana sitem edenleriniz var, yanlış anlamayın buna da saygı duyuyorum ve hatta seviniyorum. Ama lütfen şunu unutmayın; sık güncelleme yapamamak beni sizlerden kat ve kat daha çok üzüyor.
Takdir edersiniz ki bu blog benim hobim, işimden arta kalan zamanlarımı ayırdığım, huzur bulmak için oluşturduğum bir sayfa.
Ayrıca biliyorsunuz ben bir tarifi yayınlamadan önce defalarca test edip, emin olduktan sonra sizinle paylaşıyorum.
Bunu bir görevmiş gibi yapıp, sırf bloğu güncellemek adına eklenmiş tarifler ve hatta kurulmuş sofralar ne bana, ne size keyif verecektir.
Bunu istemeden yapmış olmanın yaydığı enerji hemen size geçecektir.

Aslında yeni bir blog açmayıp, çalışmalarımı burada da paylaşabilirdim ve sizlere daha sık ses etmiş olurdum ama bunu istemedim.
Çünkü ben Hünerli Bayanlar’ın zamansız bir yemek dergisi olarak kalmasını hayal ediyorum.
Bundan yıllar sonrada Yayla Çorbası veya Havuçlu Kek tarifi arayan birinin ziyaret edeceği sadece yemek tarifleri, pratik bilgiler ve sofra dekorasyonlarının yer aldığı bir yemek dergisi. Bu nedenle henüz yolun başında iken mugehuner.com u oluşturarak iki konuyu birbirinden kesin çizgiler ile ayırmak istedim…

Umarım sizlere içimdeki samimi duyguları bu satırlar ile anlatabilmişimdir, çok uzun yazmadan her kelimeye birçok anlam yükleyerek yazmaya çalıştım ama nerde, yine oldu destan. :)
Son olarak, sizlere yapamayacağım vaatlerde bulunmuyorum, son yazılarımın hemen hepsinde fark ettim ki, “şöyle toparlanacağım”, “böyle bomba gibi döneceğim” diye diye epey içinizi baymışım. :)

O yüzden diyorum ki, fırsat bulduğumda, şöyle adam gibi bir misafir sofrası kurduğumda :) yeni bir şeyler denediğimde hemencecik buraya ışınlanacağım, söz. :)
Ha bu arada; beni merak edenler; facebook sayfamı ziyaret edebilirler.
Blog yazısı gibi uzun bir hazırlık gerektirmediği için :) sık sık oradan ses ediyorum, haberiniz olsun… :)

Hepinizi çok ama çok seviyorum, -ciddiyim, tanışmıyor olabiliriz evet ama ben sizi çoook seviyorum- en kalbi duygularım ile sevgilerimi, selamlarımı gönderiyorum.
Sağ olun, var olun, iyi ki varsınız…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir