Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Çok acayip bir mim..

Ahh ahh nerede o harem mimleri, ödül mimleri? Nelere kaldık, görüyorsunuz. Şöyle eğlenceli bir mim yok ki güzel güzel okuyalım, hevesli hevesli yazalım. Nerede o eski mimler… Birkaç gündür çoğu blogda dolaşan bu mim bana gelecek mi diye merak ediyordum açıkçası. Birazcık saçma bir mim, durduk yere neden yemek olsam şu olurdum bu olurdum diye düşünür ki insan? Mimi başlatan arkadaş ne düşünerek hazırlamış bu soruları acaba, belki de gençlik dergilerinden esinlenmiştir :P Saçma ama yine de eğlenceli olabilir, cevaplayacağım. Mimi paslayan Mikal Zia’ya teşekkür eder sorulara geçerim.

Yemek olsan hangisi olurdun?

-Hmm… Makarna olurdum. Çünkü pratik! Çünkü ulaşılabilir! Ketçapsız yemeyin ama :P

Muzik aleti olsaydin hangisi olurdun?



(Ortaokuldaki flütümün tıpkısının aynısı, hala duruyor:))




-Flüt, ama helvacıoğlu flüt! Ahah :D Elinize alır almaz postacı ve memolinin şarkısını çalacağınız ev halkının başını şişireceğiniz bir flüt bu.

Araba olsan hangisi olurdun?



- Volkswagen Beetle olurdum! Çen şirine! Tam benlik, benim gibi mini minnacık bir araba:)

Aylardan hangisi olurdun?

- Bu soruyu önce ayılardan hangisi olmak istersin şeklinde okuyup “Ayı olmak istemiyorum ki ben, es geçsem mi acaba?” demiştim, yanlış okumuşum neyse ki:) Hmm… Her ne kadar Mart ayında doğmuş olsam da doğduğum ay olmak istemiyorum. Kış severim ben, yağmur severim! Bu yüzden Şubat olmak istiyorum Ocak da olabilir.  Mersin Şubatı tabi bu, kar kıyamet yaşanan bir şubat değil! :)

Ayakkabı olsan hangisi olurdun?



Tembel ve rahatına düşkün biri olarak konvers olurdum tabi ki.

Kıyafet olsan ne olurdun?

- Sorular gittikçe sapıtıyor ahah :D Eşofman olurdum, en grilisinden! :D Üstteki soruya paralel gidelim, uyumlu olalım di’mi ama :P

Renk olsan hangisi olurdun?

- Mavi, kırmızı, siyah… En sevdiğim renkleri saydım size:)

Hayvan olsan hangisi olurdun?



- Bütün hayvanlardan korkarım ben, hepsini uzaktan severim. Korkmadığım hatta elime bile alabildiğim tek hayvan var, o olmak isterim: Uğur böceği! :D Çocukken es kaza elime konduğunda adeta bir kedi köpek muamelesi yapar gezdirirdim hayvancığı:) Şarkısı bile var bu sevilesi hayvanın. Elinize düştüğünde, parmak uçlarınıza kadar gelir ve şarkı başlar; uç uç böceğim annem sana terlik pabuç alacak ♪♫ Aklımda kalan şarkı bu, hatta şarkı bitince dilek tutardık; eğer uçarsa dilek kabul olacak demekti! Çocukken çok batılmışız :P

Şu an okuduğun kitabın 137. Sayfasında ne var?

(Bu soruyu okuyunca gittim kitabı açtım ve şok oldum! Çünkü kitapta yazı vardı! Wuhaaa kitap ve yazı; ilginç! :P Mimi icat eden arkadaşım bu soru tam olmamış, saçma sorular listesinde belki de en mantıklı soru ama yanlış yazmışsın. “Okuduğun kitabın 137. Sayfasından birkaç cümle yaz”şeklinde olabilirdi pekâlâ.) Mimi yazan kişi denk gelip; “Beğenmediysen yazmasaydın kardeşim!” dese haklı, çok eleştirdim :D

Bu kitaba yeni başladım, şimdi 137. Sayfasını yazsam kendi kendime spoiler vermiş olmam mı? :P Tamam tamam yazıyorum ama sadece birkaç cümle! :



“Bir Arap erkek için, Beşir de biliyordu, bir arkadaşını kahve içmeye davet etmek basit ve temel misafirperverlik hareketiydi –evinde olmanın anlamını en güçlü şekilde ifade eden hareketti– ve bunu yapmamak çok derin utancı gösteriyordu. Beşir bu utancı hayatı boyunca hatırlayacaktı.”

(Limon Ağacı – Sandy TOLAN)

Şimdi geldi mim paslamaya, bu mim gördüğünüz üzere birazcık saçma :D Yazamam of puf derseniz hiiiiç alınmam, sizin pasladığınız kişiler de yazmazsa siz de alınmayın:) Hemşerim Harmony, ortalıkta pek göremediğim Narsist Prenses ve Kore Delisi'ni mimliyorum, kolay gelsin çingular.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir