Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

✿ Bal Kabakli Bebek Pureleri ✿ Homemade Pumpkin & Apple Puree


Haftanin 2.gununden merhabalar;
Guzel gunesli ve yogun bir haftasonu gecirdik biz keyifler iyi idi Elhamdulillah...
Gecikmiste olsam tum annelerimizin,anne adaylarimizin annler gunu kutlu olsun,tabisi benimkide ben 2 kere kutluyorum ya cok sansliyim :)...
Sevdigimiz,saydigimiz aile dostlarimizi Turkiye'mize ugurladik,ve bir grup esimin arkadaslari Ecrin'imizi ziyaret etmeye geldiler...
Boyle bir yogunlukla gecti haftasonumuz...


Bir onceki postumda demistim ya ek gidalara geciyoruz yavastan diye,iste su siralar mutfakta Ecrin'e mamalar yapmaktayim...
Bu aralar kizima calisiyorum yani...
Burada her mevsimde her meyve ve sebze bulunuyor ben sadece organik olup olmadigina dikkat ediyorum...
Bal kabagindan ve tatli elmadan pure yapip kucuk porsiyonluk dondurucu kaplarini koyup dondurucuya attim...
Bu konuda tartismali bir konu tabiki ama dondurucu mevzusuna hic girmiyorum bile kisa surede tuketilecegi icin besin degerlerine bir zarari olacagini dusunmuyorum...
Acil durumlarda marketten katkili hazir kavanoz bebek mamasi almaktansa,kizimin ev yapimi dondurulmus bebek mamasi yemesi benim icin sorun degil!
Hipp marka bebek pirinc ununu seviyorum ve hipp'e guveniyorum...
Devam sutune yada evde hazirlanmis meyve sularina katip kizima kahvalti yada ara ogun olarak yediriyorum...
Keci sutunden ise ev yapimi yogurt yapiyorum...


Asagidaki buz kaliplarinda ise buharda pisirdigim ve blenderdan gecirdigim elma ve armut puresi var,bunlari donduktan sonra cikartip buzdolabi posetinde dondurucuda saklayip 2 hafta  icinde tuketiyoruz.
Bu pure kabizliga cok ama cok iyi geliyor...


Bal kabaginin icine muz,seftali gibi meyvelerde katabilirsiniz,dilerseniz patates yada havuclada ayri bir sebze mamasi elde edebilirsiniz...

Bal Kabagi ve Elma Puresi

6 ay ve uzeri icin;
  • 1 kucuk elma ve  yarim dilim tatli balkabagini buharda pisirip blederdan gecirin yada ezin. 
  •  Hazirladiginizz püreye isterseniz bir miktar tarcin katabilirsiniz. 

Balkabağı ve muz püresi

  • 2 yemek kasigi bal kabagi püresini olgun kucuk bir muz ile karistirarak hazırlayabileceğiniz baska bir bebek püresi tarifi. 
  • Bu püreye isterseniz ev yapımı bebek bisküvisi de katabilirsiniz.
Pure tarifi kaynaklari



***Mutlu,Huzurlu ve Saglikli bir hafta bizlerle olsun***


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir