Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Mim: Kimin hazırladığını bilmediğim soruların cevapları...


Fırat karikatürü

Biliyorum mim ile alakasız bir karikatür ama bu karikatüre çok gülüyorum! :D

Bir mim ile daha karşınızdayım. Bu defa Sessiz Gemi’den geliyor mim, soru-cevap şeklinde röportajımsı bir mim. Ben şu şarkıyı dinlerken cevapladım soruları, bu müthiş sesi siz de dinleyin derim :)


> Blog deyince aklına ne geliyor?

Valla blog deyince ilk olarak tasarım geliyor aklıma :) Blogların tasarımına bakarım önce ben, sonra yazılara geçerim :) Biraz yüzeyselim bu konuda. Tabi çok daha genel bir cevap istiyorsanız eğer aklıma takip ettiğim bloglar geliyor.

> Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?

Hmm... Şu ya bu demek zor; kitap, sinema veyahut kişisel tarzda yazılar görüyoruz genel anlamda hangisi daha fazla derseniz birini seçemem hepsi de fazlaca var…

> Paylaşımda sınır olmalı mı?

Olmamalı, zaten her yanımız kural dolu en azından kişisel diye tanımladığımız bloglarda sınır olmasın. Sonuçta okuyucuya bağlı bir durum var ortada, beğenmedin mi bir daha tıklamazsın o bloga olur biter…

> Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?

Yukarıdaki soruyla çelişiyor bu soru, cevabımda çelişik olabilir. Kişinin mahremini yazması bence aşırı bir paylaşım olur ama öyle bir durumda o yazıyı es geçerim, her şey okuyucunun elinde :P Gerçi bunu koskoca gazetede köşe yazanlar bile yapıyor blogger’lar yapmış çok mu?! Ki gazeteciyle kıyas yaparsak eğer bloglarda böyle bir paylaşım olması çok da abes olmaz gibi…

> Blog yazsaydın adı ne olurdu ve hangi konularda yazardın?

Soru baştan yanlış, zaten bloglar için hazırlanmış bir mim değil mi bu, ee o zaman? Soruyu bu mimi yazarak cevaplamış oluyorum zaten. Yine de arada sırada acaba mydestiny06 olmasa ne yapardım bu blogun adını diye düşünmeden edemiyorum, hatta kullanıcı adımı blog adı yapmış olmamı fazlasıyla kolaya kaçmış buluyorum. Sonra kendimi teselli ediyorum çünkü my destiny, “Benim Kaderim” anlamına geliyor, fena sayılmaz ha? :)

> Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?

Hmmm inşallah mimi paslayacağım kişi bu soruya eleştirel bir cevap yazar benim için, cidden istiyorum bunu:)

Şimdi Sessiz Gemi’nin bloguna değinirsem eğer: Biraz geç keşfettiğim ve keşfettikten sonra takipte olduğum sevilesi bir blog. Kalemin güçlü çingu, her cümlende bunu görmek mümkün. Hikâyelerini pek takip edemiyorum ama diğer yazılarını keyifle okuyorum. Hikâye yazan her bloggerı birazcık kıskandığım gibi bir gerçek var ortada, sen de onlardan birisin. Yazıyorsun ve paylaşıyorsun, daha ne olsun :)

Kompozisyon sınavında gibi hissettim kendimi, kastım :))

> Blogumu takip ediyor musun itiraf et?

Ediyorum tabi sorulur mu hiç; çok ayıp! :)

> Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin?

Mimi paslayacağım kişi yine eleştirel bir yanıt bekliyorum, ona göre! :)

On üzerinden on veriyorum! :) Emek hırsızlığı yaparak copy/paste tarzını benimsemiş blogger’ları düşünürsek eğer, düşüncelerini özgürce paylaşan her blog sahibi on numarayı hak ediyor :)

Tavsiyem ise; n’olur sade temadan vazgeçme! :D Beyazın hakim olduğu blogları seviyorum, olur da değiştirmek istersen yine beyaz gibi açık renkler seç derim :)

Selocan, Umursamaz Blogger (Winpohu) ve Lee, sizi pasladım çingular, kolay gelsin^^’


Az daha teşekkür etmeyi unutuyordum, Sessiz Gemi; teşekkür ettim çokk :) 

Mim bitti, hadi dağılın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir