Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

"Yağmur'un Dişi Çıktı" Partisi

blog5

NESLİHAN'DAN BİR MÜTHİŞ PARTİ DAHA!...
Bu aralar benden mutlusu yok. Yeni tarifler ile olmasa da, muhteşem partiler, şık sofralar ile sık sık güncelliyorum blogumu. :)
Öncelikle Blog Dostluğu 5.Yıl Buluşması ile ilgili gönderdiğiniz iltifat dolu mailler ve yorumlar için bir kez daha çok teşekkürler, hem kendim hem de sevgili arkadaşlarım adına...
Hakikaten üzerinden günler geçti ama bende hala etkisindeyim.

Bugün sizleri yine bir partiye aynı şekilde üzerinden haftalar geçmesine rağmen hala etkisinde olduğum başka bir güzelliğe götüreceğim.
Bir diş buğdayı partisine...
Dikkatli okuyucular artık çok iyi biliyorlar, grubumuzun prensesi Nesloş tam bir organizasyon uzmanıdır.
Düzenlediği muhteşem ev partileri, kurduğu sofralar ve inanılmaz detayları ile her seferinde başımızı döndürür, keyiften sarhoş eder bizi. :)
Daha önce sizlerle 2011 Yılbaşı Sofrası'nı ve Yağmur'u Beklerken Parti'si ni paylaşmıştım.
Bu kezde diş buğdayından güzel kareler paylaşmak istiyorum.

Başlıkta da söylediğim gibi; sevgili Neslihan'cığımın, prensesi Yağmur'un dişi çıktı. :)
Neslihan'da tüm bahaneleri olduğu gibi bunu da görsel bir şölene dönüştürdü. Ben normalde zaten tüm buluşmalarımıza heyecanla, mutlulukla gidiyorum çünkü her anlamda kafa dengi, harika bir grup bizimkisi. :)
Ama ne yalan söyleyeyim Neslihan'ın partilerine daha bir heyecanla, merakla "acaba bu sefer nasıl güzellikler yaşayacağız" diye gidiyorum ve hiç bir zamanda yanılmıyorum. :)
Daha kapıdan içeri girdiğim anda sanki masal diyarına girmişim, gerçek dünyada değil masalsı bir film platosunda geziniyormuş gibi hissediyorum.
Başınızı nereye çevirseniz ayrı bir detay, ayrı bir güzellik oluyor.
Lafı fazla uzatmadan sizlere güzel fikirler vereceğine inandığım, günü yansıtan kareler ile baş başa bırakıyorum. :)

blog9

Neslihan; sayıca kalabalık olduğumuz için, bu kez oturmalı düzen yerine açık büfeyi tercih etmişti. Buna en çok sevinenlerden biri oldum çünkü o günlerde diyetimin en sıkı günleri idi ve kendime ton balıklı salata hazırlayarak bir köşeye çekilmiştim. :)
Sofra düzeninde karşınızdakiler mis gibi yemekleri yerken sizin salata tırtıklamanız daha da zorlaşıyor. :)
Bu arada detaylara dikkat ediyorsunuz değil mi?
Aynı yazı karakterleri ile hazırlanmış duvar yazısı, etiketler, peçete halkaları ve hatta kadehler! :)

blog6

blog10

Görüntüsü kadar lezzeti de harika olan ikramlar...
Bu arada elimde yakın fotoğrafı yok ama avokadolu, pastırmalı kanapelerin ekmekleri diş şeklinde kesilmişti.!
Bende kanapeleri yıldızlı, kalpli vs. hazırlamayı pek severim bilirsiniz, o yüzden böyle minik detaylar beni inanılmaz cezbediyor. :)

blog11

Münevver ablamız yine döktürmüştü, yeşil çaylı kurabiyelerin ve çeşit çeşit makaronlarının lezzetini tarif etmeye, benim iyi olduğunu düşündüğüm kelime haznem yetmez. :)
Neslihan'cım da her zaman müthiş lezzetli olan cheesecake'ini bu kez tadımlık, minik porsiyonlar halinde hazırlamıştı.
Yaso'ya artık söylenecek söz kalmadı zaten. Pastanın üzerindeki figür başta gayet normal gözükse de Yağmur parti kıyafetini giydiğinde hepimizin ağzı açık kaldı, bırakın elbiseyi, ayakkabısındaki çiçekleri bile bire bir yapmış. Dediğim gibi söz bitti! :))

blog8

Mürver şurubu çikolatadan bardaklar ile sunuldu, önce içildi, sonra yendi. :)

blog2

blog3

Müge teyze'nin bu partiye katkısı elbette süslü kurabiyelerdi. :)

blog13

blog7

Neslihan her zamanki gibi hediye kısmına da çok özenmişti. Külahların içinde lokum, süslü minik tüplerin içinde günün anlam ve önemine uygun olarak :) buğday vardı...
Ayrıca Yağmur'un üzerine buğday taneleri serpildi ve meslek seçimi seremonisi de yapıldı.
Neslihan'ın hazırladığı "Yağmur hangi mesleği seçecek?" kartlarına herkes tahminini yazdı.
Ben bir an bile tereddüt etmeden; aşçıyı işaretledim, Yağmur'da kepçeyi eline aldı ve böylece günün tek kazananı oldum! :)
Ödülüm de çok şık bir havlu oldu...
Münevver ablanın diş buğdayından da altın çıktı ve Yağmur'u kıyafetlerle donatmakta ona düştü. :)

blog1

Evet, bir partinin daha sonuna geldik, sıradakini heyecanla beklemeye başladık. Malum bizim grupta bahane çok :) Daha nice güzellikler görmeye devam edeceğiz bence. :)
Umarım sizlere de güzel bir göz ziyafeti olmuş ve yeni fikirler vermiştir.
Sevgiyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir