Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Adaş'ımın Yeni Yıl Partisi

kolaj-9

İYİ FİKİRLER İLE DOLU BİR SOFRA ve HOŞGELDİN 2013...
Tuhaf geldi evet itiraf ediyorum çok tuhaf geldi bloga yeni bir yazı yazıyor olmak.
Unutmuşum... :)
En son eklediğim sitem dolu yazıyı saymazsak, tam altı ay elimi sürmemişim canım bloguma.
Bu arada o yazıyı yoruma kapatmama rağmen bir altındaki yazıya yazdığınız :) şahane yorumlar ve özelden gelen mailler için binlerce teşekkürler, öpücükler... :)

Şöyle bir geriye gidip, önceki yazılara da baktım da -etsiz çiğ köfte hariç- kendimden bir şeyler de yok.
Konuk olduğum partileri paylaşmışım bir güzel, anlayacağınız tembellik doruklarda geziyor bir yıldır... :)
Olsun, bugün sızlanma günü değil, bugün sizinle şıkır şıkır, pırıl pırıl bir partiden sıcacık fotoğraflar paylaşma günü... :)

Hepinizin çok iyi bildiği gibi, benim bir altın kızlar grubum var. :)
Yaklaşık dört yıldır düzenli aralıklar ile hatta son iki yıldır her ay toplandığımız, iyi ki içindeyim, iyi ki ben bu kızların arkadaşıyım! dediğim, şahane ötesi bir grup...
Ben bu yıl, yoğun tempom nedeniyle çoğu buluşmaya katılamadım ama kalbim hep onlarla idi, sonrasında fotoğraflara bakıp derin derin iç geçirdim hep.
En son Kasım buluşmasına da "ben gelemiyorum" deyince, kızlar şahane bir çözüm üretmişler; tam bir yıllık takvim hazırlamışlar! Evet yanlış duymadınız; 2013 de hangi ay, kime gidileceği belli :)
Yani; "Artık bahanen yok Müge" dediler. :)
Bu çözüm benim için süper oldu, artık kurs takvimimi buluşma takvimine göre belirliyorum. :)
Şeytanın bacağını da canım adaşım Müge'nin partisi ile kırdım, darısı diğerlerinin başına... :)

Biliyorum yeni yıla girdik, artık 2.gündeyiz, yeni yıl sofraları kuruldu, yeni fikirler için geç kaldım.
Ama bu sofra bundan sonraki yeni yıl sofraları için, özenli kahvaltılarımız, akşam yemeği davetlerimiz için süper öneriler içeriyor.
Bu yüzden; "artık çok geç" diye düşünmüyorum ve sizi şahane detaylar ile dolu bir günün cici fotoğraflarını izlemeye davet ediyorum efendim :)

kolaj-1

Adaş'ımın sofrası kelimenin tam anlamı ile çok klas ve çok rafine idi. :)
Hepimiz her zaman olduğu gibi makinelere, telefonlara sarılıp, hiç bir şeye dokunmadan, ilk yarım saat sürekli fotoğraf çektik. :)
Hele ben twitter ve instagram'dan resmen dakika dakika canlı yayın yaptım :)
Mügeciğim, her şeye, en ince detaylara çok çok özenmiş, aylarca çarşı pazar dolaşıp, internette binlerce site gezip, araştırma yapmış, her şeyi kendi elleriyle hazırlamıştı.
Masa ortasındaki süsü, kendi hazırlamakla kalmayıp kozalakları sprey boya ile boyamaya kadar, artık gerisini siz düşünün... :)
Gün içinde sürekli iltifat etmekten yorgun düşer hale geldik. :)

kolaj-8

Evin her köşesini kendi elleriyle hazırladığı objeler ile süslediği yetmemiş, bir de bize sürpriz hediyeler hazırlamıştı. Son fotoğrafta hediye ağacımızı göreceksiniz...
Onun haricinde, kendi aramızda da her yeni yıl buluşmasında hediye çekilişi yapıyoruz, hepimiz kime hediye edeceğini bilmeden bir hediye ile gidiyor, çekiliş ile hediyelerimizi veriyoruz. Ben hediyemi Adaşıma verdim, benim hediyem ise Esroş'tan geldi. :)
Adaş'ın çekiliş için hazırladığı içinde isim kartlı cevizler ve el boyaması ceviz detayı dikkatinizi sanırım çekmiştir.:)

kolaj-7

Partiden bir başka detay...
Üzerlerinde ismimiz olan gümüş drajeler, kimin nereye oturacağını belirtiyordu...
Ağırlıklı renk, yeşil ve gümüş olduğu için her şey birbiri ile çok uyumlu idi çook :)

kolaj-4

Sofradaki seramik narlar ise Selen'ciğimin elleri ile hazırladığı bir başka süper detay...
Allahım yok böyle marifetli bir grup, herkes ayrı bir cevher :)

kolaj-10

Yine hepinizin bildiği üzere; bizim buluşmalarımız imece usulü... :)
Herkes bir çeşit yapıp getiriyor ve böylelikle ev sahibi fazla yorulmamış oluyor.
Hangi lezzet kime ait diye yazmıyorum çünkü hafızama güvenmiyorum :)
Bu konuda daha detaylı fotoğraflar, yazılar ve tarifler için Adaşımın blogu "yemekbahane" size en iyi şekilde yardımcı olacaktır... :)

kolaj-11

Tuzlu bölümünden cici bir detay...
Üçgen krem peynir ile Adaş'ın hazırladığı şirin kanapeler... :)

kolaj-2

kolaj-5

Grubumuzun pasta kraliçesi Yaso'mdan; cupcake ve cakepops lar...
Özellikle cakepops'un lezzetini anlatmak adına küçük bir detay paylaşayım, herkes birbirine; "sen kaç tane yedin" diye soruyordu ama gerçek rakamı söyleyen bir babayiğit çıkmadı! :))

kolaj-6

Ve Müge&Münevver abla ortak yapımı; yılbaşı pastamız...
Pastayı adaşım hazırlamış ve iddia ediyorum hayatımda yediğim en lezzetli bir iki pastadan biri idi. Hala tadı damağımda! :)
Kardan adam makaronlar ise; Münevver Abla'cığımızdan. Kendisi artık makaron konusunda apayrı, bambaşka bir yerlerde, ona iltifat edecek yeterli kelimeler benim gibi bir laf ebesinin bile hazinesinde yok! :))

kolaj-3

Ve günümüzün güzelliğini, neşesini yansıtan karelerden benim en sevdiğim...
Hediye ağacından, Mügeciğimin bizler için hazırladığı hediyeleri alırken... :)
Yazının başında da söylediğim gibi, iyi ki bu grubun bir parçasıyım, kızlar hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum, iyi ki varsınız. :)

Bakalım bir sonraki yazı ne zaman gelecek?
Kim bilir belki de Ocak buluşması olur, kısmet :)
Herkese kocaman sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu