Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Saba Tümer ile Knorr Projesi

Saba Tümer Bloggerlar ile Ne Pişiriyor & Şubat 2013

SABA TÜMER ve KNORR DÖMİ GLAS ÇEŞNİ İLE BOL KAHKAHALI BİR ÇEKİM ÖYKÜSÜ...
Hatırlarsanız; Kremalı Mantar Çorbası tarifinde; "arayı çok açmayacağım, en kısa zamanda bu çorbanın yoğurtlu, terbiyeli daha az yağlı bir versiyonunu deneyip, paylaşacağım" demiştim.
Tabi siz de; "biz biliriz Müge'nin en kısa zamanda kavramını artık seneye gelir tarif" dediniz değil mi? :)
Ama vallahi günahımı aldınız.:) Çorbanın farklı versiyonlarını denedim. Yoğurtlu, limonlu, unlu yumurtalı vs. ama hiç biri beni mutlu etmedi. Mantar tadı alamadım, hep bir şeyler eksikti, ya un tadı alıyordum ya da ekşi bir yoğurt tadı. O yüzden denemekten vazgeçtim. Sizlerle paylaştığım hali en güzeli diyor ve çorba konusunu kapatıyorum.
Şimdiki planım; sizlerle bir kaç güne bir portakal reçeli tarifi paylaşmak, annem yapmış, bir kavanoz tam iki günde bitti! :) Hemen yenisini yapacağız birlikte ve ben -inşallah- mevsimi geçmeden yayınlayacağım. :)

Neyse biz bugünkü yazımızın konusuna dönelim artık. :)
Şubat ayı başında sevgili Saba Tümer ile birlikte bir reklam filmi çektik.
Projenin adı; "Saba Tümer Bloggerlar ile Ne Pişiriyor?"
Saba Tümer hakikaten neşeli, cıvıl cıvıl bir hanım, çekimler tahminlerin çok! üzerinde vakit aldığı için kendisi ile epey sohbette ettik.

Saba Tümer Bloggerlar ile Ne Pişiriyor & Şubat 2013

Bu çekim benim için gerçekten çok hoş bir tecrübe oldu. Daha önce pek çok kez canlı yayına katılmış ve bant şeklinde önceden çekilen programa konuk olmuştum.
Ama bu kez her şeyi ile çok farklı bir deneyim yaşadım.
Çekim öncesi; "nasılsa canlı yayın değil, takıldık mı bir daha çekeriz" şeklinde inanılmaz bir rahatlık vardı üzerimde :) ama çekimler başlayınca ve provalar, tekrarlar, saatler sürünce durumun hiç de öyle olmadığını kavradım. :)
Canlı yayında heyecanlansanız bile en fazla "ay sesim titredi" diyorsunuz sonra hoop devam. :)
Valla canlı yayının gözünü seveyim.
Bu çekimde bırakın sesin titremesini, kolyeniz yana kaysa, saçınızın teli havaya kalksa, paketi hafif yamuk tutsanız ya da olmanız gereken açıdan biraz yana kaysanız bir ses duyuyorsunuz; "keesstiiik!" :)
Bu kısacık reklam filmi için biz tam 4,5 saat emek ettik.
Ve çok eminim ki, montajı yapan ekip bunun kat be kat fazlasını harcamıştır.
Gerçekten o günden sonra dizileri, filmleri farklı bir gözle izler oldum, izlerken bir anda kendimi bir hesaplama yaparken buluyorum; "hmm şimdi bu sahneyi kim bilir kaç kere tekrar ettiler, bu açıyı kim bilir kaç seferde yakaladılar gibi :))
Sonuç olarak; çok keyif aldığım, çok güldüğüm, benim için hoş bir anı olarak kalacak harika bir gün geçirdim.
Knorr ailesine ve çalışmanın içinden yer alan herkese gösterdikleri sıcak ev sahipliği için çok teşekkür ediyorum.

Projede benim payıma düşen lezzet; "Knorr Fırında Et Çeşni Dömi Glas" oldu.
Şimdi reklam yapıyor diyeceksiniz - e biraz haklısınız da- ama hakikaten çok pratik ve çok lezzetli. :)
Beni twitter ve instagram'dan takip edenler özellikle biliyor, kurslarımın yoğunluğu nedeniyle artık mutfağa hiç giremez oldum. Ya köfte, patates gibi pratik ötesi şeyler yapıyorum ya da dışarıdan söylüyoruz. :)
Bu Knorr çeşnileri ve özellikle Dömi Glas çeşnisi hem çok pratik hem de sofraya getirdiğinizde gayet iltifat toplayıcı...
Hatta projeden önce fikrim olması açısından tüm sosları ve kısır ile çiğ köfte harcını denemiş ve içlerinde en başarılı olarak Dömi Glas ı bulmuştum.
Şansıma da bana o düştü ve çok da iyi oldu. :)

Şimdi sizleri benim için saatler, tüm ekip için günler süren bir çalışma sonucu ortaya çıkan bu şirin reklam filmini izlemeye davet ediyorum efendim... :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir