Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Yemek Zevki Dergisi Mayıs Sayısına Konuk Oldum. :)

kolaj

BİR KEZ DAHA BASINDA HÜNERLİ BAYANLAR :)
Aslında şimdi bu iki başlığın altına ne yazsam bilemedim.
İkisini okuyunca; Yemek Zevki dergisinin Mayıs ayı konuğu olduğumu anladınız zaten. :)
Olsun anlatayım ben yine de... :)

Nisan ayı başında zaten instagramdan gayet samimi olduğum:) sevgili İnci, bana sıcacık bir mail gönderdi.
Mayıs ayı sayısında -anneler günü olması nedeniyle- dergide klasik anne tariflerine yer vermek ve beni konuk etmek istediklerini söyledi.
Heyecanla kabul ettim ben de. :)
Açıkçası, hem konuk olacağım için, hem de klasik de olsa yeni bir kaç tarif deneyeceğim, mutfakta zaman geçireceğim ve sonrasında sizlerle paylaşacak yeni tariflerim olacak diye çok sevindim. :)
Bunun için annemin milyon dolar değerinde ki :) tarif defterini ödünç aldım, bir kaç gün iyice karıştırdım.
Ama sonra -bir Müge klasiği olarak- annemin en çok yaptığı, kendisinin tam bir klasiği haline gelen tariflerde karar kıldım.
Yeni olarak sadece şekerpare yaptım denebilir. :)

Neler hazırladığıma gelince; eğer söz konusu anne tarifleri ise ve ben anne tarifi yapacaksam; hiç değişmez iki tarifim vardır...
Biri; Mahlepli Tuzlu Kurabiye, diğeri; Havuçlu Kek...
Öncelikle hiç düşünmeden bu ikisini yapmaya karar verdim. :)

Sonra, annemin yıllardır her gittiği yere istek üzerine yaptığı; Un Kurabiyesi, düştü aklıma...
Hatta karar verince, blogumdaki tarifi ve üzerine yazdığım yazıyı açıp okudum, "ne yapsam anneminki gibi olmuyor" demişim altı yıl kadar önce... :)
Kendi kendime dedim ki; "Müge o günden bugüne çok şey değişti, sen artık büyüdün, yaparsın onun gibi" :)
Ve oldu da hakikaten, kurabiyenin tadına baktığımda yüzümün halini görmeliydiniz, tam Ratatouille filmi gibiydi. :)
Hatta fotoğrafları çeken Özgür bey; "başta un kurabiyesi olmak üzere her şeyi çok beğendim, ilk defa bir çekimde bu kadar çok şey yedim" deyince, tamamdır dedim. :)

Ilık Patates Salatası baz olarak annemin tarifi ama ılık kısmı benim eklemem, tarifini de basit falan demeyip yayınlayacağım. :)
Etsiz Yaprak Sarma nın dergiye konuk olması tamamen tesadüf, misafir sanatçı şeklinde... :)
Kayınvalidem sağ olsun, bizim dolaptan sarmayı, dolmayı eksik etmez, o günde vardı ve ben öğle yemeği olarak ikram etmek istedim ekibe :)
İnci; "bundan güzel anne tarifi mi olur, hemen çekime alalım kendisini" dedi...

Şekerpare tarifi; zaten uzun zamandır aklımda olan şu yaz sıcakları bastırmadan yapıp, yayınlasam dediğim bir tarifti.
Hakikaten çok güzel bir tarif, gerçi yaz birden bastırdı ama olsun, yayınlayacağım yine de...

Evet hanımlar şimdi ne yapıyoruz, hemen çıkıp bir Yemek Zevki dergisi alıyoruz, değil mi? :)

Yemek Zevki Dergisi & Mayıs 2013

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu