Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

HAMİLE GÜNLÜĞÜ *** DOĞUM İÇİN HASTAHANE ÇANTASINDA NELER GÖTÜRÜYORUM? ***

Eveeeeeeeettt!!!

Fotoğraflarını hazırlayıp bir türlü düzenleyemediğim için " eyvah doğuracağım ama ben hala hastahane çantası " yazısı yazmadım diye kara kara düşünüyordum ve hiç umudum kalmamıştı. Ama yetiştiiiiiiim, oğlum izin verdi ve şimdi hazırız.

Anne adaylarının benden hep istediği bu çanta mevzuyu ben kendi çantamı hazırlarken bir yandan da tek tek fotoğraflamıştım. Zaten kocaman bünyemi zor hareket ettiriyorum bide sizler için efor sarf ettim lütfen okuyunuz yorumlayınız efenim :)

Şaka bir yana, bundan bi sene iki sene sonra bile google aramasında birinin işine yayarsa ne mutlu bana!

Ben çantamı tabir-i caizse "tıka pasa " dolduran annelerden olmadım.Ne çok az ne çok fazla! Bu yazıyı da üç gruba ayırarak yazıyor olacağım. 

  1. Bebek için
  2. Anne için
  3. Bakım grubu


Ben çantama belki hakim olamam, dağılır, parçalar çok küçük diye bu şekilde gruplarına ayırarak keseler yaptım. Sizde böyle yapın, hem neyin nerede olduğu daha net olur hemde çanta içi dağılmanız olmaz! Hatta üzerilerine içinde ne olduğuna dair minik notlar ekleyebilirsiniz.


Hadi o zaman her şeyin ana sebebi güzel bebeklerin ihtiyaçları ile başlayalım ;)


BEBEK İÇİN NELER GÖTÜRÜLMELİ,




  • Tabii ki herkesin bildiği hastahane çıkışı. Ben ayrı ayrı parçalar yerine bir adet beşli bir adet 7 li takım götürüyorum. Bunun dışında sonradan tavsiyeler üzerine iki adet yedek zıbında ekledim, kusma problemi olursa diye. Şu an bizde durum normal ama her an ne olur bilinmez, eğer sezaryen olursam diye çanta hazırlamak gerek bu nedenle her koyduğunuzu yedekleyin, iki-üç günlük alın. Fazla olsun, nasılsa o çantayı babalar taşıyor :) Bir tane penye battaniyemiz var ama annem yetersiz bulunca bir de pelüş eklemesi yaptık. Bu fotoğrafta yok, ama en az 20 tane alın diye önerilen, mermerşah denilen bebek ağız mendilini unutmayın! Bebek bezi ve ıslak mendil önemli. marka seçimi tamamen size kalmış. Ve emzik, kaybetme ihtimali olabilir diye onu da ikili götürüyorum. Bebek için biberon yazıyor ama ben almadım biberon vermeyi düşünmüyorum hiç. Eğer emmemesi durumda doktorlar, hemşireler şırınga ve başka şekilde besliyorlar zaten. Biberonu hiç tanımasın şimdiden. Umarım tüm bebekleri annelerini hemen cakur cukur emer :) Bunun dışında ben göğüs pompası almadım da , götürmüyorum da. Çok gerekli gibi gelmiyor şimdilik. Eğer olursa babamız bi koşu alsın! Şimdilik fikrimi, zihnimi sadece emzirmeye yönlendiriyorum, aksi ihtimalleri düşünerek evrenden çağırmıyorum. Biraz böyle şeylere inancım vardır. Bu nedenle çantamda " emmezse " ihtimallerini koymadım. Ola ki aksi olursa bulmak çok kolay :)

ANNE İÇİN NELER GÖTÜRÜLMELİ,




  • Bu fotoğrafları çektikten olsa aldığım için göremediğiniz hasta pedi ve iç çamaşırları var elbet. Ben 2 adet emzirme sütyeni, bi emzirme atleti, 6' lı kullan at külot ve 2 tane lohusa külodu aldım. Pek tabisi cici pijamalar! Aman allahım güzel lohusa pijaması bulmak ne zormuş. Bizde belirli bir aya gelene kadar alışveriş yapmama inancı var ya aslında kadına işkenceden başka bir şey değil. Eee karnınız olmuş kocaman, uzun süre ayakta kalamıyorsunuz, 30. - 32. haftada uzun yolları arşınlayıp, çarşı pazar geziyorsunuz. Yarım saat ayakta kalmak bile zor iken, birde istediğinizi bulamayıp, yorulduğunuzla kalıp eve dönüyorsunuz. Benim öyle oldu. Üstelik İstanbul Eminönü gibi bir velinimetten yararlanabiliyorken. Mutlaka giyilebilir pijama-gecelikler var ama ya çok baskılı, leylekli çocuksu şeyler yada don dantelinden yapılan, tüylü fantezi takımlar. Hiç biri tam hayalimdeki gibi değildi açıkçası. Sonra bir tavsiye ile İnstagramda Aqua markasını satan @cossybyaquabutik ismiyle ulaşabileceğiniz İlkay ile tanıştım. Aman allahım! O kadar yolu boşuna yürüyüp, yorulmuşum. Doğum sonrası için beyaz olanı gecelik-sabahlık takımı, yine yedek olarak mavi olanda pijama-sabahlık takımı olmak üzere iki takım aldım ben. Bana kalsa ikisini de pijama alacaktım ama ilk doğum sonrası alt pek giydirmiyorlarmış bu nedenle bir gecelik şart yani! İşin özü ben çok memnun kaldım, hem yerleri, hem bedenleri hemde fiyatları çok çok iyi! Hiç deli gibi aramayın vallahi oturduğunuz yerden harika modellerden seçin gitsin! Keşke biri de bana önceden söyleseydi de aramasaydım hiç. İncelemek isterseniz instagramda @cossybyaquabutik adı ile bulabilirsiniz!

BAKIM GRUBUNDAN NELER OLMALI,



  • Lohusa takımlarını aldığım İlkaycım bana terlik ve bide beyaz lohusa tacı hediye etmişti, birde böyle nazik bir kadındır. Ben onları da yanıma aldım. Ama esas doğum için yaptırdığım lohusa tacım pek tabii bir pasta. Sevgili Crocus 's Desings yaptığı kremalı tacımı kullanacağım. eğer sizde bu şekilde bir tac isterseniz yine sosyal medya hesaplarında marka ismiyle kendisine ulaşabilirsiniz.Bakım grubunda göğüs pedleri, lansinoh meme ucu kremi şart. Mesela bende almayı unutmuşum bu hafta alacağım, silikon göğüs kalkanı da önemli. Doğum sonrasında, saçımı tarayabilmem, gerekirse toplayabilmem için tarak ve lastik toka aldım. Ve ben sürekli ojeli gezdiğimden olası bir sezaryen ihtimaline karşı pamuk ve aseton ekledim. Doğum sonrası yine süslenebilmek, kendimi iyi hissetmek adına bir takım makyaj malzemeleri :)

İşte benim çantam bu kadar!

İnternette çok yoğun, kabarık listeler var. Yazı sonuna ekleyeceğim ama gerekli görüp görmemek tamamen tercih. Benim için en gerekli parçalar böyle idi. Umarım yardımcı olmuştur bu yazı size!

Yine de tüm liste nasıl diye merak ederseniz işte böyle,


15 tane bebek bezi ıslak mendil pişik kremi
10lu hastane çıkışı
5li hastane çıkışı
3 takım pijama
6 çıtçıtlı bady
3 iç zıbın takımı 
1 yelek 1 hırka
1 polar 1 penye battaniye
yedek eldiven, şapka ve önlük
7 tane küçük ağız mendili 1 tane yüz örtüsü çıkış için, 1 tanede orta boy bebek terler diye mendil 
6 çorap patikler
biberon, emzik, emzik kutusu, süt pompası
oto koltuğu ve alt açma

anne için
1 paket hasta bezi
1 paket hijyenik ped
3 gecelik, 2 pijama, 1 sabahlık
10 tane pamuklu iç çamaşırı
2 tane emzirme sütyeni
göğüs pedi ve kremi
1 banyo 1 el havlusu
şampuan, duş jeli, tarak, kurutma makinası
nemlendirici krem, deodorant, makyaj çantası
lohusa tacı, başörtüşü ve toka
çıkış için eşofman takımı
fotoğraf makinası, şarj aletleri
evlenme cüzdanı, nüfus kağıdı ve hastane dosyası





RENKLİ GÜNLER ^_^

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu