Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Müge Hüner'in Baby Shower Partisi :)

mugesbabyshower-44

VE NİHAYET BENİM PARTİM... :)
Sözlerime nereden başlasam bilemedim, son bir saattir nasıl başlasam diye düşünüyorum. :)
Uzun zaman bloga yazı yazmayınca, yeni bir tarif ya da paylaşım yapmayınca insan kendi bloguna yabancılaşıyor sanki, bir mesafe oluşuyor, ne yapıp edip bu duygudan kurtulmak, ilk göz ağrım, canım bloguma tekrar eskisi gibi yazmak istiyorum, diyorum, kısmet diyorum, Amin! diyorum. :)

Ve sonunda sözlerime nasıl başlayacağımı buldum;
Çok şükür!!  Binlerce şükür!! :)
Evet en doğru giriş cümlesi bu olmalı.
Beni sosyal medyadan takip edenlerin yaklaşık bir buçuk ay önce öğrendiği, blog takipçilerim ile paylaşmak için ise bugünü, bu yazıyı beklediğim bir haberim var. :)
Ben hamileyim a dostlar!:)
Yıllardır süren evlat hasretimiz, Rabbim nasip ederse yaklaşık bir ay sonra sona erecek.
Ailemize minik bir şehzade katılacak. :)
Bu satırları yazarken keşke beni görebilseniz, nasıl heyecanlıyım, nasıl ellerim titriyor, gözlerim doluyor bir bilseniz...
İçimden yazdığım her cümlenin sonuna, bir nevi nokta koyar gibi, çok şükür diye yazmak geliyor ama sizi sıkmak istemiyorum. :)

Bugün sizlerle çok özendiğim, öncesinde tam iki ay boyunca detayları planlamak ile uğraştığım Baby Shower partimi paylaşacağım. Hemde uzun zaman ara vermenin acısını çıkartır gibi bol! fotoğraflı bir yazı ile :)

Baby Shower partim cidden çok güzel oldu. :) "İnsan kendi partisi içinde böyle bir cümle kurar mı canım" demeyin, her şey içine sinerse, hayal ettiği her şey gerçek olursa, kurar elbette. :)
Beni tanıyanlar bu partiyi yıllarca nasıl hevesle beklediğimi, hayali ile yaşadığımı biliyorlar,bu nedenle her şey eksiksiz olsun istedim.

İşin ehli profesyonel arkadaşlarım ile Pembe Mavi Şekerler ile çalıştım. Yani işimi hiç şansa bırakmadım. :) Bir parti hazırlığını her şeyi ile kendiniz yapmaya kalkarsanız (ki daha önce böyle tecrübelerim var) mutlaka bir şeyler eksik kalıyor.
Eminim hayalimdeki tüm detayları oturup kendim yapmaya çalışsaydım; partide şöyle cümlelerim havada uçuşacaktı; "ya aslında şurada da şu olacaktı ama zamanım yetmedi" "şunu alacaktım ama yoğunluktan gidemedim" "birde şunlar olacaktı ama hastaydım bu hafta halim yoktu" gibi, gibi...
Kaldı ki aynen öyle oldu, parti haftası iki gün yataktan çıkamayacak kadar ağır grip oldum.

Pembe Mavi Şekerler; ile çalışınca tüm bu cümleler ortadan kalktı. Ben sadece, en ince ayrıntısına kadar hayallerimi söyledim, hepsi bu!
Öncelikle; hayalimdeki sarı renk ve kuşlu, kafesli temanın davetiyesini ve görselini hazırladılar, sonrasında ise su gibi aktı her şey. Tüm isteklerime, hatta tüm şımarıklıklarıma, kaprislerime gık demediler, gece gündüz çalıştılar. Hem benim istediğim, hayal ettiklerimi müthiş bir zevk içeren detaylar ile hayata geçirdiler hem de benim; "ne yapsam" diye kararsız kaldığım (hediyelik pusetler gibi) noktalarda süper fikirler ürettiler.
Böylelikle ben o gün partide, sanki kendi evimde misafirmiş gibi dolaşıp, sürekli "evet, her şey hayalimdeki gibi oldu" deyip durdum.:)
Canım arkadaşlarıma bu vesile ile bir kez daha canı gönülden, yürekten teşekkür ediyorum ve sizlere tüm organizasyonlarınız için mutlaka Pembe Mavi Şekerler'e danışmanızı tavsiye ediyorum. :)

  mugesbabyshower-37

Partimin her detayına ayrı özendim ama hobim ve artık işim gereği elbette en önem verdiğim kısım tatlı büfesi idi. :)
Sarı ve kahve tonlarında, göz yormayan, sade bir masa hayal ettim ve sonuç benim oldukça tatmin edici idi. :)
Kurabiyeleri, cupcakeleri, maket pastayı ve mini kup pastaları kendim hazırladım.
Elbette her partimizde olduğu gibi çeşitlerin hazırlanmasında canım arkadaşlarımında sonsuz desteğini aldım.
Pastamın üzerindeki muhteşem figürü canım Nesrin'cim hazırladı, makaronları Münevver ablacım, ve müthiş lezzetli cakepopslar ile ekler pastaları da canımın içi Yaso'm yaptı.
Hem renkleri gözlere hitap eden hem de yiyen herkesten tam not alan müthiş lezzetleri ile çok cici bir tatlı büfem vardı. :)

mugesbabyshower-6-1

mugesbabyshower-5

mugesbabyshower-7

mugesbabyshower-31

mugesbabyshower-35

Tatlı büfemizden detaylar...

mugesbabyshower-24-1

Pastayı bugünün anısı olarak; uzun süre saklamak istediğim için maket pasta olarak hazırlamak istedim. Açıkçası tüm partilerde pasta kesme işlemi hep en sona kaldığı ve genelliklede midelerde yer kalmadığı için :) biraz da böyle düşündüm. :)
Ama bir parti ne olursa olsun pastasız da olamaz, o yüzden, muzlu ve portakal aromalı bu mini pastacıkları hazırladım. :)

mugesbabyshower-23

Ve küçük bir detay...
Pastayı bu şekilde tahta kaşıklar ile sunmak istedim ve Pembe Mavi Şekerler tam istediğim boyda özel üretim kaşıklar temin etti ve hiç üşenmeden tek tek üzerlerine yazılarını yazdı. :)

mugesbabyshower-40-1-1

Tuzlu büfesini; hemen her soframda olduğu üzere, minimum çeşit olarak düşündüm. Annemin, kayınvalidemin ve cici arkadaşlarımın katkıları ile az ama öz çeşitli, doyurucu, lezzetli bir büfemiz vardı. :)

mugesbabyshower-12

mugesbabyshower-11

mugesbabyshower-32

Tuzlu büfesinden detaylar...

mugesbabyshower-19-1-2

Gelelim süsleme ile ilgili detaylara...
Avizelerden sarkan ponponlar ve kuşlarım, kapı üstü yazılarım ve evin her yerine serpiştirdiğimiz kuş kafesleri gerçekten çok cici bir görüntü oluşturdu. :)

mugesbabyshower-21

mugesbabyshower-20

Ertesi sabah tamamlanacak eksikleri saymazsak :) evin geceden hazırlanmış hali...

mugesbabyshower-2

Bu ayaklı afişi aslında dış kapı için düşünmüştük, fakat elime ulaştığında, o kadar bayıldım ki; onu kapıya koymaya kıyamadım ve hep gözümün önünde olmasını istediğim için salona yerleştirdim. :)

mugesbabyshower-28

mugesbabyshower-30

Bir baby shower partisi elbette bebek bezi pastası olmadan olmaz.!:)
Bebek bezi pastasını Pembe Mavi Şekerler elleri ile hazırladı ve bence çook cici oldu.
Üzerindeki kuş kafesini ise; a dan z ye her şeyi ile yine Pembe Mavi Şekerler  hazırladı (dikkatinizi çekerim ham ahşabı boyamak sureti ile) ve ortaya tam bir sanat eseri çıktı bence.
Yıllarca evimin en güzel köşesinde duracak bu kafes! :)

mugesbabyshower-3

Ve Anı Defterim...
Defteri kursiyerlerimden Banu hanımın eşi hazırladı. Kurabiye kursuma geldiğinde; not almak için getirdiği defterini çok beğenmiş ve "partim için bir defter hazırlayabilir misiniz?" diye sormuştum.
Sağolsunlar; derisinin renkleri, dizaynı ile a dan z ye, hayal ettiğimin çok üstünde bir defter oldu. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. :)

mugesbabyshower-15

mugesbabyshower-15-1

Tatlı büfesindeki çeşitleri kutuda değil, açıkta servis etmek istediğim için; her ürüne özel kutular olsun istedim ve onlar için ayrı bir köşe hazırladım. Cupcakeleri ve makaronları; asetat kutuda, kurabiyeleri ise mini kesekağıdı ile evine götürdü misafirler...

mugesbabyshower-17

Tüm hediyeleri ise; Müge markalı karton çantalar içinde götürdüler... :)

mugesbabyshower-39

mugesbabyshower-39-1

Tüm hediyeleri demişken; misafirlerime kalıcı bir hediye de vermek istiyor ama ne olacağına bir türlü karar veremiyordum, bu noktada Pembe Mavi Şekerler bu mini puset önerisi ile geldi ve bence el emeği, göz nuru çok cici bir hediye oldu. :)

mugesbabyshower-13

Konu hediyelerden açılmışken; oynadığımız oyunların sonunda misafirlerime minik birer hediye vermek istedim. Bu çantaların içinde de o hediyeler var. :)

mugesbabyshower-18-1

Partiye sadece arkadaşlarım davetli olduğu için, anneler haricinde aile büyüklerini çağıramadım.
Ama aile büyükleri için; içinde tüm ikramların ve hediyelerin olduğu, çantalar hazırladım. :)

mugesbabyshower-14

Fotoğraf çekilirken çok eğlendiğimiz, neşeli gözlüklerimiz. :)

mugesbabyshower-1

Misafirlerimiz bizim prens efendi için birer zıbın boyadılar. Bu zıbın boyama işi hakikaten çok eğlenceli :) sonrasında da, bebeğe her giydirdiğinizde arkadaşlarınızı andığınız çok şeker bir hediye oluyorlar. :)

mugesbabyshower-19

mugesbabyshower-19-1

Ve yine bir baby showerin olmazsa olmazları...
Eğlenceli oyunlar... :)
Bebek tombalası, kilo ve bel çevresi tahmini ve pirinç oyunu olmak üzere, toplam dört oyun oynadık.

mugesbabyshower-72-1

Herkesin en çok eğlendiği de; bu pirinç içinde toka bulma oyunu idi.! :)
İstisnasız herkesin önce çok kolay diye düşündüğü ama kasenin başına oturunca; "oo amma zormuş" dediği çok eğlenceli bir oyun oldu. :)

mugesbabyshower-57

Partimin mimarları, çalışkan arıları, canım arkadaşlarım; Pembe Mavi Şekerler...
Bu arada dikkatinizi çekerim pek çok kişi isteğim üzerine sarı tonlarında bir şeyler giydiler ama kelimenin tam anlamı ile konsepte uygun tek kişi; minik prenses Yağmur hanımdı.! :)

mugesbabyshower-67

Sevgili eşim; Sinan... Parti öncesi, özellikle son hafta, tüm kaprislerime gık bile demedi ki, kendisini tanıyanlar bunun olağanüstü bir durum olduğunu hemen anlayacaktır!:)
Bu arada; bebeğimizin adı da Sinan olacak...
Yani bu fotoğrafta aslında üç kişi, bir görünen, bir de görünmeyen iki Sinan var.!:)

mugesbabyshower-98

Bence bir partinin en güzel yanlarından biri; gelen birbirinden cici hediyeleri açmak. Hepsi öyle şeker ki, bir an önce meleğimize kavuşmak ve bu cicileri ona giydirmek için sabırsızlanıyorum. :)

mugesbabyshower-85

Kadroda erken gidenler nedeniyle; üç dört eksiğimiz olsa da günün en anlamlı pozlarından biri...
Hepsi birbirinden değerli, canım arkadaşlarım... :)

Partinin tüm fotoğraflarını bloga yüklemek ne yazık ki mümkün olmadı, hatta haddinden fazla bile yükledim ve muhtemelen sizler bakmak isterken biraz sorun olacaktır. :(

Tüm fotoğraflara eksiksiz olarak ve tam boyutta bakmak isterseniz;
bu linki tıklayabilir yada aşağıdaki slide show ile (önce ortadaki ok tuşuna, sonra sağ alt kutucuğa tıklayarak) tam boyda izleyebilirsiniz...

Bir sonraki yazım; inşallah, hastane odası süslemeleri olacak. O zamana kadar sizden tek isteğim hayır dualarınızı eksik etmemeniz...
Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum. :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir