Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

patates kavurması

merhaba,
ankara'nın pek tatsız tuzsuz havalarını yaşıyoruz bugünlerde, sisli , puslu, kirli....biraz kar yağsın diye dua edeceğim aklıma gelmezdi...en çok da bu havalarda özlüyorum canımmm akdenizi...

geçtiğimiz haftanın yarısından çoğunu hasta ve evde geçirdim..annem gelmek istedi ama kendim atlatabilirim diye yorulsun istemedim....kendi gelemedi ama ne kadar gönderebileceği şey varsa doldurmuş yine kolilerle gönderdi bana....en azından akdeniz kokusu, vitamini  almış oldum biraz....

 hani ressamlar resimlerine isim koyar ya....bende çektiğim resmimi isimlendirdim ...

masamdaki AKDENİZ

hastayken pek seçiciyim.....çorba ve patates benim kurtarıcım...özellikle mercimek çorbası ve patates salatası...aslında herkesin kendine göre bir patates salatası tarifi vardır...kimi yumurtalı, kimi zeytinli, salatalı, kimi de sadece yeşilliklerle yapar....bende bol yeşillik ve limonlu yapmayı düşünüyordum, sonra kavurmasını yapmaya karar verdim....iyi ki de kavurmasını yapmışım, yoksa 4 yıldır blog yazan biri olarak sitemde patates kavurması gibi bir tarif nasıl olmaz değil mi ama....

bundan önce yaptığım patates oturtma tarifimde "patatesin faydaları"nı bahsetmiştim...
hafıza tazelemek isterseniz bir tık ötede....TIK TIK


malzeme:
* 3 orta boy patates
* 1 çay bardağı zeytinyağı
* 1 büyük boy soğan
* 1 kaşık biber salçası
* 1 tatlı kaşığı karabiber
* 1 tatlı kaşığı kimyon
* 1 tatlı kaşığı tuz
* bir tutam maydanoz


yapılışı:
* patatesleri haşlayıp, soyduktan sonra küp küp doğranır
* soğanlar ince şeritler halinde doğrayıp, ısınan zeytinyağında penbeleşene dek pişirilir
* 1 kaşık biber salçamız da soğanlarla birlikte 2-3 dk daha kavrulur
* küp küp doğranan patatesler ve tuz ilave edilip 3-4 dk birlikte kavrulur
* en son baharatları ve maydanozu atılıp ocağın altı kapatılır


daha önceki patatesli tariflerim,
liste epey uzunmuş...:))) ben bile şaşırdım....
şaka bir yana, koskoca alman ekonimisi 2.dünya savaşından sonra patates sayesinde kurtulmayı başarmış
başarmışta bir tek elle tutulur  tarifleri püreleri var,
bence bizim anadolu kadınımızın kısıtlı malzemelerle ne tarifler yapabileceğinin göstergesi bu liste...
bütün bu çeşitlilik için çok şanslıyız.....






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir