Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Bir Genç Kız Dramı: Oda Toplamak

Eğitim yılı içerisinde oda toplamak çok zor geliyor bana.''Zaten yine dağılacak,bir kaç saat sonra geri o yatak da yatılacak niye topluyoruz ki?'' ''Hele masam, zaten ders çalışıp duruyorum düzeltsem ne işe yarar ki,5 dakika sonra aynı hale geri dönecek.''
Bunlar hep işte üşengeçlikle düşünülmüş cümleler.Bu ara hep böyleyim.Hiç bir iş yapasım yok.Hani evi çöp götürse aman boş ver kim görecek ki kafasındayım.Tabi bu annemin beni gördüğü ana kadar geçerli.Bir insan art arda nasıl bu kadar cümleyi sıralayabilir aklım almıyor.1 hafta boyunca her gün söylenen annemin ardından,bu gün sonunda annemin tabiriyle in'imi temizledim,bayağı bir tozlanmıştı etraf.Küçücük o da 1 saatimi filan aldı ama değdi,iyi oldu, en azından o boğucu havadan kurtuldum.Başak burcu çok düzenli olur derler ama sanırım ben yükselen burcumun özelliklerini taşıyorum.Tam tersi   dağınık ya da düzenli olmayı önemsemiyorum pek.Bu yüzden bunun başka bir açıklaması olamaz herhalde.Yaşasın dağınık evler,yaşasın dağınık insanlar.
Temizlerken de tabi ki fotoğraflamayı es geçmedim.Biter bitmez de hemen bloguma yazı yazmak istedim.Sizin de bazen böyle oluyor mu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir