Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Muhteşem Yüzyıl: Kösem (Dizi)

Ben pek fazla tarihi dizi izlemiyorum.Daha doğrusu Türkiye'de yapılan tarihi dizileri izleyemiyorum.Şimdi geçmişten günümüze hep Asya'nın tarihi dizilerini izlediğim için bizimkiler bir tuhaf geliyor.Ondan pek ilgimi çekmiyor.Şöyle ki tarihi dizi yapıyorsan ve tarihimiz savaşlarla doluysa savaş üzerine yapılmalı kanaatindeyim.Bunu Kösem Sultan için tabi ki de yazamayız.Kösem Sultan bir padişah değil,o sarayın içinde yaşayan hükümdarın eşi ve dizi onun aşkını,hayatını anlatıyorsa elbette ki şuan ki yayınlanan kemik şekliyle konu sürdürülmeli.Muhteşem Yüzyıl dizisini ara ara takip etme şansım olmuştu,pek ısınamamıştım.Fakat bu diziye ilk bölümünden şans vermek istedim.Sonuç olarak Kösem'in aşkı anlatılacağı için merak etmiştim.İlk bölümün ardından izlemek istemedim.Tabi ki bu diziyi beğenmediğim anlamında değil,üstte de yazdığım gibi tarihimiz savaşlarla dolu olduğu için savaş içerikli olursa ilgimi çekebileceğini düşünüyorum.Dizinin ilk bölümünde Padişah I.Ahmed ile Kösem Sultan'ın olduğu sahneler çok hoşuma gitti.Romantik Komedi izliyormuş gibi hissettim.Onun haricinde böyle abuk sabuk diyebileceğimiz sahneler vardı,onlardan pek hoşlanmadım.Beni en çok etkileyen sahne ise;aslan sahnesiydi.Gerçekten sahne efsane olmuştu.Türkiye de animasyon diyebileceğimiz kurgunun ne kadar geliştiğine işaretti.Bunun haricinde seven için izlenilebilir tarzda bir dizi olmuştu.Dizinin yolu açık olsun.


Dizi ilk bölümüyle yayın zamanında 2.,tekrarında 26. olmuştur.
Muhteşem Yüzyıl: Kösem

Tür: Drama,Aksiyon,Tarih
Senarist: Yılmaz Şahin,Nüket Bıçakçı,Sevgi Yılmaz
Yönetmen: Mert Baykal,Yağız Alp Akaydın,Zeynep Günay Tan,Deniz Koloş
Yapımcı: Timur Savcı
Mekan: Türkiye,Yunanistan
Süresi: 150 dakika
Yapım şirketi: Tims Productions
Kanal: Star TV
Günü:Perşembe
Saat: 20.00
Yayın tarihi: 12 Kasım 2015
Konu:
Dizi, Osmanlı İmparatorluğu'nun 14. Padişahı I. Ahmed ile tarihte ve özellikle Osmanlı'da adını duyurmuş Haseki Sultan ve Valide Sultan lardan olan Mâh-Peyker Kösem Sultan etrafında kurgulanmıştır.

Oyuncular:
Beren Saat
Anastasia Tsilimpiou (Kösem Genç Kız)
Hülya Avşar
Ekin Koç
Aslıhan Gürbüz
Berk Cankat
Kadir Doğulu
Tülin Özen
Erkan Kolçak Köstendil
Mete Horozoğlu
Mehmet Kurtuluş
Eylem Yıldız
Esra Dermancıoğlu


.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir