Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Yaşasın Yemek Yemek!!!

Asya dizilerini izlerken, insanlık hali pişen veya da yenilen yemekleri yeme isteği,herkesin başına gelmiştir.Belki önümüzde olsa dönüp bakmayacağımız yemekleri, canımız ekran karşısında izlerken, fena halde istiyor.
Benim için,bunlardan biri de pirinç topları.
Onigiri diye bildiğim pirinç toplarını,Google ajusshiye sordum bana bir blogda verilen tarifi gösterdi.
İşte o blog ve o tarif.
"Sen diyet yapmıyor musun?" "ne iş gene mi bozdun?"sesleri çıkmadan belirteyim,diyetimde pirinç de var.
Ama 1 dilim ekmek yerine,sadece 2 kaşık.Bende bunu pirinç topu yapmak için kullandım.

Tarifteki usûl üzerine yaptım ama ya suyunu fazla koydum ya da benim pirinç miktarım az geldi.Bu yüzden biraz sulu oldu yuvarlamakta zorlandım.

Vaktine bakmadım,beceremeyeceğimden emindim.Tam dibi tutacakken ocaktan aldım,soğumaya bıraktım.

Evde bir gün öncesinde annemin yaptığı balık köftesini, içine koymaya karar verdim.
Buzdolabı poşetini yaydım ve üzerine yarım kaşık(yemek kaşığı) kadar pirinçten koydum.Yuvarlama işlemini,poşet vasıtasıyla yaptım.Sulu gibi olduğundan elimde yapamadım.

Nasıl yuvarladığımı, bir ben,bir de Allah biliyor.Sizlerin nasıl kolayına gelirse artık.

Bu sadece tecrübe paylaşımıdır.
Yoksa yemek tarifi vermek kim? yemek yapmak kim?Ben kim?
Biraz daha kendimi ve yemeklerimi geliştirdiğim de belki...

Ve sonuç olarak aşağıda resmi bulunan toplar oluştu.
*Çok aç olduğumdan,pek süsleyemedim.Havuçlarla idare ediverin..

Ben tat olarak sevdim.
Bir dahakinde,ton balığı kullanarak yapmak istiyorum.Bu sefer, su oranını iyi ayarlamalıyım .
Yoksa yuvarlaması baya bir zorlu oluyor.

Onigiri yapmaya çalışan HanHan bildirdi..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir