Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

2016 'Ce Eee' Demeye Başladı ki!

Eveeeeeeeeeeeetttt….
2016 sinyallerini vermeye başladı ve bize güzel bir göz kırptı, iyiliklerin, güzelliklerin, bereketin sembolü olması temennisi ile…
Dağınık! & bendenize çıkan tasarım çekilişi ile güne apaydın, adrenalin ile başladık! Çekilişi düzenleyen Benim Tutkum’a çok teşekkür ediyoruz! Ziyadesiyle mutlu olduk ;)
Şaşkınlık içerisindeyim… Ruh ikizim diye düşünüyorum artık :) Kaderlerimiz ne kadar benziyor ki –ortak noktamız çok sadece bununla sınırlı değil- ikimize de rast geldi, herhalde denk getirmeye çalışsak olmazdı, ben gibi bahtsız bedevi için ne büyük lütuf oldu bu böyle, sabah sen gelen mesajları, maili  görünce uyku mahmurluğundan olsa gerek diyordum ki ayılınca fark ettim hiç de değildi, paylaşmazsam olmazdı, eee ne de olsa koç burcuyum, sabırsız, aceleci, heyecanlı hıııh :)
Bu çekiliş öncesi de Bumerang’dan mail geldi, o da demez mi ‘üyelik tipiniz Platin oldu’ diye! Hemen üç yazı gönderdim bakalım, 72 saat sonra geri dönüş yapılacakmış :) Yazar kafe de oldum ya ben gibi ifade özürlüsü :)
Hıııımmmm Yusuf Arslan var!!! Benim Avrupa yakası mı? Anadolu Yakası mı? postumu 2015 yılında dikkatimi çeken blog yazıları olarak göstermiş, nasıl sevindim nasıl, burdan da teşekkürlerimi sunuyorum ;) Kendisinin blogu da çok sıcak, acı bir kahve tadında dese de inanmayın, güzel bir tat, gidip bir görün bana hak vereceksiniz ;)

2016 geliyor, kapımı çalıyor, inşallah böyle rast gider her şey, sizinle paylaşmak istedim, maşallah demeyi unutmayın hee, küserim! :)

Bir de yılbaşında bana ne alacaksın diyen eşim için güzel bir sürpriz hazırladım, - görmez inşallah- Kıskançlık hat safhada olduğu için Oh My Venüs dizisinde görünce ‘aaaa bende yapcam işte’ dediğim couple atkıyı örmekteyim :) Güzel seçim mi, beğendiniz mi? El emeği sonuçta diye teselli ediyorum ama bakalım beğeni görecek mi?


Yılbaşını memlekette ailemle geçireceğim mutluyum, birliktelik güzel bir şey, hediyeleşmek de öyle, her zaman için niyetler önemlidir, nasıl baktığın da, kalbi en iyi bilene sığınırım… Dini yaklaşımlar hiç hoşuma gitmiyor bu konularda anlamışsınızdır :)
Yeni yıl dileğinden ziyade bir dua benimkisi ama olsun dimi? Her şeyi Yaradan’dan dilemek lazım gelir ki..
Bu yıl da, öncelikle vatanımız milletimiz için güzel günler getirsin, kurtlar sofrasında iştahları kabartan bir menü edasında görülen ülkemizi kötülüklerden, üzerine dönen dolaplardan korusun Rabbim! Bizi güçlü kılsın ki refaha erelim ve Rabbim hakkımızda hayırlı olanlara gönlümüzü razı eylesin, isteklerimizi hayırlara çevirip kabul etsin diyorum ;)

Nice güzel, sağlıklı, bereketli, huzurlu, mutlu yıllara tabikisi sevdiklerimizle …!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir