Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Palma Christie BB Block Defect - Kapatıcı BB Krem

Bu kapatıcı kremi eylül ayında yaptığım yurt dışı alışverişimde almıştım.
Alışveriş yazım için tıklayın

Aslında kozmetik ürünlerine pek güvenmiyordum. Fakat bir kaç kişiyle yurt dışı internet alışverişinden gelen kozmetik ürünleri nasıl diye merak etmiştik. Sonrasında ben alışveriş yaptım ve o gün aldığım iki üründen biri maske, diğeri kapatıcıydı. Kapatıcı yanında bir tane fırça ile geldi. Fotoğraf çekerken fırçasını yanına koymayı unutmuşum ama alışveriş yazımda fırçasını görebilirsiniz.
Ürüne gelince;
Ürünü ilk açtığımda açık ten rengime uygun bir ürün olduğunu fark ettim. Yazılar Çince olduğu için anlamadım ama 2 numaralı bir ürün olduğunu biliyorum. Ürünün ilk başta kokusunu hissettim, çok tatlı parfümlü bir kokusu var. Dokunduğumda ise yağlı gibi geldi. Bu yüzden beğenmeyeceğimi düşündüm.Daha sonrasında yüzüme uyguladığımda katı ve yağlı olmasına karşın kolay sürüldüğünü gördüm. Sanki el ısısı ile çözülüyordu. Zaten zamanla kullandıktan sonra o yağlı ve katı görünümde yok olup gitti. Yüzümü doğru bir şekilde kapatması ve topak olmamasını da çok sevdim.
Ürün 20 gram olup 2019 son kullanma tarihine kadar zamanı varmış. Ben bu ürünü eylül ayında 3.21 dolara almıştım . Ürünü alacak olan varsa içeriğini bilmediğim için tavsiye ederim yazamam. Fakat çok severek kullandığım bir ürün oldu. Bir daha alma şansım olsa yine alırdım. 
Aldığım maskenin yazısı: tıktık

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir