Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Born Pretty Store Yurtdışı Alışverişim

Born Pretty Store'dan seçtiğim güzellikler sonunda kapıma geldi. Cuma sabahı komşum kapımı çaldı bana bir posta geldiğini söyledi. Ben bu güzellikleri tamamen unutmuştum, haliyle şaşırdım. Bir hevesle postayı açmaya başladım. Postam o kadar çok sarılmıştı ki galiba biri bana oyun yapıyor diye düşündüm. Meğerse aldığım ojeler kırılmasın diye korumaya almışlar. Böyle bir detayı atlamadığı için site yöneticilerine teşekkür etmem lazım. Çünkü şimdiye kadar gelen yurt dışı postalarım da hep kutular ezilmiş şekilde gelmişti. Tabi ki kırılacak şeyler korumaya alınmıştı ama diğerleri hamur gibiydi. Bunun siteyle değil gümrük ile kaynaklı olduğunu biliyorum, diğer sitelerinde gümrük olayını göz önüne alarak bu çok sarma işini akıl etseler çok güzel olur.

Şimdi aldıklarıma bir göz gezdirelim;
Ben; bir nar çiçeği renginde oje, bir asetonsuz oje çıkarıcı / parlatıcı, birde tırnak dövmesi aldım.



ALLAH nasip ederse ben gelecek aylarda ikinci bir çekiliş yapmak istiyorum. Bu çekilişe Nail Sticker yani tırnak dövmesini eklemek istiyorum. Sitede uygulama yapılan tırnaklarda güzel durduğunu düşündüğüm için almak istedim. Kime hediye olarak gidecek bu ürün bilmiyorum ama umarım severek kullanır.


İlk başta oje  çıkarıcıdan bahsedeyim. Bu sitede ürünleri gezinirken karşıma çıktı. Çok değişik geldi. Anladığım kadarıyla normal ojeyi sürüp üzerine parlatıcı  olarak bu ojeyi sürüyorsunuz sonra dilediğiniz vakit  soyabiliyorsunuz. Ayrıca mürdüm rengi de mevcut. Bu ürünü  az da olsa oje sürdüğüm zaman severek kullanacağımı düşünüyorum. Teyzem  ertesi güne ojeleri kullanacağı için soyma işlemini yapıp çekmedik ama sitesinden fotoğrafları inceleyebilirsiniz.


Nar çiçeği ojeyi fotoğraflarda da gördüğünüz elin sahibi teyzem için aldım. Uzun zamandır külah şeklinde kapaklı ojeleri görüyordum, biraz da özeniyordum. Sitede görünce de almak istedim. Fakat şöyle bir durum var ki ne kadar özensem de ben oje süremiyorum. Hem tırnaklarım çok kısa uzatmayı sevmiyorum, hemde oje olunca ağırlık gibi hissediyorum, oje sürsem bile çok tutamıyorum. Bu yüzden de alırken hep teyzemi düşünerek aldım. Sürdüğümüzde tam da fotoğrafta ki gibi gözüktü. Bana göre çok hoş durdu, ayrıca hemen kuruması da hoşuma gitti.

Bu arada alışveriş yapacak arkadaşlar TILK31 kodunu kullanarak %10 indirim kazanabilirler.
Image and video hosting by TinyPic

Şimdiden alışveriş yapacaklara iyi alışverişler. :)

Dipnot:
 Sitede tırnak  bakımı haricinde başka  seçeneklerde var misal kawaii kırtasiye ürünleri gibi. Onlara da bakmanızı tavsiye ederim.  TILK31 kodunu kullanarak %10 indirim kazanabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu