Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Tatlı İntikam (Dizi)

Uyarlama mı?
Yayınlanacağı günün sabahı son fragmanı görünce küçük çaplı bir kalp krizi geçiriyordum. Çünkü sevdiğim oyuncunun dizisine benzettim. Sevdiğim oyuncu Jasper Liu ve benzettiğim dizi de When I See You Again dizisi. Tankut'un geçmiş de dış görünüşünü görünce ''-Acaba mı?'' dedim. Bu yüzden kaygıya düştüm. Sabah hemen bir kaç kişiye yazdım. Bu gün bir dizi başlayacak şu saatte izleyin bakalım Kore dizisinden mi ve ya dediğim diziden mi diye. Neyse sonra sosyal hesaplarıma hemen yazdım durumu. Acaba benden başka benzeten var mı diye. İki yakın arkadaşım benzetmiş diziye. Neyse akşam oldu dizi başladı. Eh! Tabi bizde başladık izlemeye. İlk 15 dakika da zaten dizinin ne olduğunu anladık. Benzeten arkadaşlarıma sordum benzemiyor dediler, tabi bende benzetemedim. O an içime bir huzur bir rahatlama geldi. Eğer dediğim dizinin uyarlaması olsaydı gerçekten üzülürdüm. Neyse dizi başladığı an Facebook hesabımın %99'u Kore fanı bu yüzden güncelleme yazdım hiç bir diziye benziyor mu diye. Tabi ki kimse hiç bir diziye benzetmedi. Ardından Twitter, Facebook ve İnstagram hesaplarıma dizinin adını yazarak arama yerinden arattım belki biri uyarlamadır yazar diye, tabi ki yine kimse bu konuda hakkında yazı yazmadı. Ta ki iyi takip eden, iki arkadaşım yazana kadar. Yani; büyük araştırmalar sonunda ortaya çıktı ki   2007 Yapımı Get Karl Oh Soo Joong benzeriymiş.  Fakat, dizinin ne başlangıcında, ne bitişin de bu konu ile ilgili bir  ibare kullanılmamış. Bu durumda o diziden ''esinlenilmiş'' de diyebiliriz ama kesinlikle uyarlaması değil. Anlayacağınız bende olaylar, olaylar... 

Edit: Dizinin 3. bölümü yayınlandı ve ben  müptelası oldum.

Dipnot:
 Refresh Man Tayvan dizisi ile bu dizinin benzerliği büyük ama tesadüf olmuş. Refresh Man ülkesinde yeni başlayan bir dizi ve Tatlı İntikam dizisinin tanıtımları yayınlanmaya başladığında Refresh Man ülkesinde yayınlanmıyordu.  Yani;  Refresh Man dizisi ile Tatlı İntikam dizisinin birbiriyle benzerlikten başka bir bağlantısı yok. Mantıken tarihleri kontrol edersek Refresh Man Tatlı İntikam'dan almış gibi oluyor bu da saçma bir durum olur.Çünkü iki dizi de zaten ülkelerinde güncel nasıl birbirinden esinlenecekler birde aynı zamanda başladılar. Büyük ihtimal Refresh Man'de esinlenilmiş dizidir.

Refresh Man İzleme linki: tıktık

Dizi Hakkında;
Dizi başladığı andan itibaren bana büyük bir keyif verdi. Kısacası ba-yıl-dım yazabilirim. Leyla Lydia Tuğutlu güzelliği diye bir güzellik olduğunu bir kez daha keşfettik. Açıkçası Furkan Andıç'ı pek sevmem ben ama Kırgın Çiçekler ve bu dizide ki performansıyla yavaş yavaş kalbime girmeye başladı. Dizinin oturaklı bir konusu olduğunu düşünüyorum. Yani; dizinin ilk bölümünde mantık hatalı bir bölümü yakalamadım. Oyuncuların hepsi tanınmış ve iyi oyuncular olduğu için oyuncuların oyunculukları hakkında yazmamın saçma olacağını düşünüyorum. Gerek oyuncusuyla, gerek konusuyla, gerek işleyişiyle on numara beş yıldız bir dizi olmuş. İzlemenizi tavsiye ederim. Eminim sizinde içiniz kıpır kıpır olacaktır.

 
TATLI İNTİKAM


Tür: Romantik, Komedi
Yönetmen: Barış Erçetin
Senaryo: Pınar Ordu, İlker Arslan
Yapım: D Yapım
Yapımcı: Ayşe E. Durmaz
Drama Koordinatörü: Emel Sakarya Aksoy
Uygulayıcı Yapımcı: Ebru Sakal
Görüntü Yönetmeni: Barış Işık
Sanat Yönetmeni: Aynur Topalak
Jenerik Müziği: Güliz Ayla
Müzik: Alp Yenier
Konu:
Pelin ve Tankut aynı üniversitede okumaktadır. Pelin, Tankut'un kendine olan zaafını bildiği için onu kullanmaktadır. Tankut ise, Pelinden hoşlanan dış görüşünü iyi olmayan zayıf bir insandır. Bu yüzden Pelin ne dese yapmaktadır. Bir gün Pelin'in arkadaşları Tankut'a oyun oynarlar ve aşkını tüm okulun önünde itiraf etmesini sağlarlar. Karşılığında Pelin, Tankut'u ezer ve tüm okula rezil eder. Bunun üzerine Tankut okulu bırakır ve ortalıktan kaybolur. Bu olay üzerinden yıllar geçer ve bu olay unutulur. Bir gün Pelin evlilik arifesindeyken terk edilir ve neden her aşkta hayal kırıklığı yaşadığını araştırır. Sonunda Tankut'a yaptıkları aklı gelir ve Tankut'u aramaya başlar. Tankut, Pelin'i affedecek midir?

Oyuncular: 
Leyla Lydia Tuğutlu (Pelin) 
Furkan Andıç (Sinan)
Can Nergis (Tolga) 
Zeyno Günenç (Süheyla)
Ayşenil Şamlıoğlu (Meliha)
Kerem Atabeyoğlu (Rıza)
Hazal Türesan (Başak)
Cemre Gümeli (Simay) 
Çağrı Çıtanak (Bülent)
Seren Deniz Yalçın (Ceyda) 
Bülent Seyran (Necip)
Elif Çakman (Havva)
Emre Taşkıran (Hakan)
Gürsu Gür (Zübeyir) 
Barış Gönenen (Serkan)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir