Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Mim: Yak- Yeniden Yaz- Tekrar Oku


yaz-yak-oku
yaz, yak, oku
Sevgili Kağıt Salıncak! beni mime dahil etmiş, unutmamış, çok teşekkür ediyorum... 

Mevzu kitaplar olunca heyecanlandım ve mimi hemen yapmak istedim.

Şu şekilde:

  • Okumuş olduğunuz kitaplardan üç tanesini rastgele seçip bunlardan birini yakmayı, birini yeniden yazmayı, birini de tekrar okumayı tercih edeceksiniz.
  • Bunu en az üç tur tekrarlayacaksınız. 
İşte bu kadar!
Size bu müzik eşlik etsin...




Ve....


TUR 1


Yak >>> To All The Boys I've Loved Before  <<< Yak

İnstagram'da çok gördüğüm kitaplardan biriydi. Çok beğenilmiş ki filmi,  ikinci kitabı, çeviri geliyor diye yorumlar okuyunca sırf merakımdan bir bakayım dedim ama yok yani! Tamam yazar 16 yaşında kaleme almış ama... Ne bileyim romantik, dram tarzı kitaplara yeni yeni ısınmaya başlıyorken tam ergen işi geldi :) 

Yaz >>> Cadı Avcısı  <<< Yaz

Fantastik tarzları seviyorum, bu kitabı da sevdim ama Elizabeth'in erkek sinek görse bile tutulacak halleri cık cık cık,  yeniden yazılabilir ;)

Oku >>> Kafes <<< Oku

Tekrar okumak isteyeceğim kitaplar sayılıdır ama ilk sırayı alacak efsane ta kendileridir. Henüz aynı kıvamda olana rastlamadım.

TUR 2


Yak >>> Aşırılı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın  <<< Yak

Herkesin övgü ile bahsettiği "mutlaka/kesinlikle okunmalı" denilen kitabı yakmak istiyorum!  Dram, duygusal tarzı sevmiyorum ama o kadar güzel kaleme alınmış ki... Sıra dışı, entel yaklaşımlar... Kitaba haksızlık ediyorsam sırf bu yüzden! Beklentim yüksekti kurgu vasat geldi, heyecan yoktu bende okurken :)

Yaz >>> Fire and Flood <<< Yaz

Paranormal, fantastik... Bir heyecanla elime aldım, başladım, iyi ilerliyordu ta ki "rain" bölümüne kadar şu an o kısımdayım gece gündüz demeden paso yürüyorlar... Aksiyon yok, hız kesildi mi el atasım geliyor :) Yine de sonunu getireceğim, merak ediyorum...

Oku >>> Sofi'nin Dünyası <<< Oku

Yeri ayrıdır bende... Ortaokulda iken elime almıştım... Filozofları ağırlayan kitap... Bir kere okumakla olmaz, bünye-beyin kaldırmaz ki!

TUR 3 


Yak >>> Dünya Klasikleri <<< Yak

Benim için kabus... Hazır fırsat bulmuşken yakasım var... O tasvirler neydi ya! Ömrümü yedi, kitaptan soğuttu! Bitiğinde bende bitmiştim hey gidi hey...

Yaz >>> Ormanın Esrarengiz Gözleri <<< Yaz

Hayalevi kralları serisini seviyorum, okuması kolay, hızlı ilerleyen kitaplar. Şu an 4'e geldim. 2.sinde biraz oynamalar yapılabilir. Çok fazla olay olmadı, o yüzden yenilenebilir diye düşünüyorum.

Oku >>> Hasat <<< Oku

Tess Gerritsen'in kalemi tam benlik... Efsane serisinden bağımsız ilk kitabı "hasat" ile onu tanımak istedim. Ardından "bıçak sırtı" ile devam ettim. "Cerrah"ı aldım, seriye başlamaya ramak kaldı...

Kime paslıyorum:

***Dağınık Anne***
*** Cahil Okur***
***Gözde'nin Bloğu***
***Blana K***
***Merve'nin Evinden***
***Senay Bn.***
***Bi Poşet Kitap***
***Fighting***
***Nazlı Kitaplık***
***Şule Uzundere***
***Le yan***
***Simurg'un Kalemi***
***Akela***
***Valar Morghulis***
***Ause**
***Minikare***

Aklıma gelenler... Diğer arkadaşlarda mimlenmeyenleri seçtim, yapmak isteyenler varsa hiç durmasın!!! Alınmasın... Okumaya çağırmayı unutmasın lütfeeennnn ;)

Ps. Kitap yorumlarımı merak ediyorsanız burayı ziyaret edebilirsiniz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu