Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Fotofonik?!

fotofonik
retrofonik kartlarım geldi!

Blog yayınlarımı özenerek farklı bir heyecanla hazırlıyorum. İlk yayınıma dönüp baktığımda çok şeyin değiştiğinin farkındayım.  Özellikle fotoğraf çekimleri... Görsellik benim için çok önemli! Profesyonel çekim yaptığımı iddia etmiyorum ama en azından güzel kareler yakalayıp sizi de heyecanıma ortak etmek istiyorum.

Blog açtıktan sonra anları, şahit olduğum güzellikleri, tarifleri, kitapları  vs. ölümsüzleştirmek için fotoğraf makinesi elimden düşmez hale geldi. Evden çıkarken ilk aklıma gelen şey, vazgeçilmezim oldu. 

En ince ayrıntılara dikkat edip en güzelini yakalayıncaya kadar defalarca çekiyorum. 



fotofonik
fotofonik
Tarifler, şık masalar için sunum, dekor... 

Kitap yorumları için okuma hallerinden kesitler... 

Renklerin uyumu... 

Hazırlamak istediğim ortam canlanmaya başlıyor. 

Çekimlerde arka planı şenlendirmek adına retrofonik kartlar yaptırmak istedim. 

Çekeceğim fotoğrafları yaşanmışlıklarla süsleme, onları aksesuar olarak kullanma fikri çok hoşuma gitmişti. 

kitap
kitap okuma hallerim

Fotofonik istediğimi yapıyordu. 

Çok heyecanlandım, neyi seçeceğimi şaşırdım. Bir taraftan hemen seçip elime ulaşsın istiyorum bir taraftan da kararsızlıkla boğuşuyorum.  

Retrofonik kart baskısı için siteyi inceliyorum ama rozet, magnet, yastık, poster gibi birbirinden güzel ürün seçenekleri karşısında  insanın kendini tutabilmesi çok zor!

 Hedefim için adımları takip ettim.


"Fotoğrafları cep telefonunda veya sosyal medyanda saklamaktan çok daha iyi bir fikir olduğunu göreceksiniz."

Siteye girdiğinizde semboller sizi yönlendiriyor, çok eğlenceli!  

Fotoğraflarınızı sosyal ağlarınızdan giriş yaparak yükleyebiliyorsunuz. 

İsterseniz altına not da düşebiliyorsunuz.

 İnstagram hesabımdan ve arşivimden seçtiğim fotoğrafları yükledim.

Heyecanlı bekleyiş başladı.

"senin için özel üretildi"
Ve... Geldi...

Ne güzel söz: "Senin için özel üretildi."

Ayrıntılar, küçük dokunuşlar çok mutlu ediyor!

kore fenomeni
çok heyecanlıydım ki!..

Ne kadar da özenle hazırlanmış... 

Heyecanım giderek katlandı...

retrofonik
fotofonik fotoğraf baskısı
Keyifle inceledim inceledim...

 Kitaplar, tarifler, geziler diye ayırdım.

Fotoğraf çekmeye  başladım!

indirim
fotofonik'te indirim!
Güzel bir kart da çıktı kutudan:

"Fotofonik'lerini sevdin mi?
Paylaş indirimi kap!

>>Ürünlerinle fotoğraflarını facebook veya instagram'da paylaş

>> paylaşırken bizi @fotofonik, #fotofonik olarak etiketle 

>> 15tl indirim kazan!"


Çekimlerde fotofoniklerimi bol bol görmeye hazır olun!

Ben çok beğendim, peki siz? 

Eminim sizinde bu tarz düşünceleriniz vardır. 

Fotofonik sitesi çok ideal, buradan detaylı inceleyebilirsiniz.



İlginiz için teşekkürler...







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu