Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Haftanin Blogu:.?!..¡¿



TheWeeknd- earned it 

Haftanın blogu'nu seçmeyeli ne kadar oldu, ben bile hatırlamıyorum ama devam!

 Etkinliğe istikrarlı şekilde katılım gösterenlere de çok teşekkür ediyorum, alkışlıyorum!

 -kendimden de utanıyorum-

Etkinliği merak eden ve yeni başlayanlar için buraya

Etkinlik sonucu "haftanın blogu" olarak oluşan havuz ise burada

Benim haftanın blogu seçkilerime ise buradan ulaşıp ziyaret edebiliriz.


Bu hafta size çok sevdiğim kısa zamanda hemen kanımın kaynadığı,

gül kenti ve Akdeniz güzelini tanıtacağım.

"AUSE ESUA"
haftanin blogu
ause esua
>"fenoommmmg" diye yorumlarımı şenlendiren
>>"bal suratlım, sizi seviyorum" diyen
>>>foto çekimleri ile sanatını konuşturan
>>>>mutfaktan keyif alan
>>>>>indirimli ürünlerin avcısı
>>>>>>hayalperest, yaratıcı
>>>>>>>pozitif enerji yumağı
>>>>>>>>özenli, titiz
>>>>>>>>>yardım sever
>>>>>>>>>>samimi, içten 
>>>>>>>>>>>duyarlı 
>>>>>>>>>>>>en sevilesi 
>>>>>>>>>>>>>en beğenilesi 
>>>>>>>>>>>>>>blogger


Blogunda kullandığı ürünlerin tanıtımını yapıyor, en ince ayrıntısına kadar da anlatıyor!

blog tanitimi
ause'nin ürünleri
Ama en ayılıp bayıldığım bölüm ise "Obburiks"

Bu tarifleri görmeyen kalmamalı!

Yayını gece gece hazırlıyorum, saat olmuş 2,33 ve fenonun imtihanı, çin işkencesi oldu resmen, görüntüler beni bitirdi, midem ise hayata küstü, isyanlarda sesler yükseliyor...
pancake tarifi
pancake


Reçelli pancake kesmedi mi?
-E, buyurun bu da:


bitter cikolatali pancake
bitter çikolatalı pancake

Peki LİMONLU KEKe ne dersiniz?

limonlu kek
limonlu kek

Hep tatlı hep tatlı der gibi oldunuz, fark ettim...

Tamam tamam....



pasa boregi
paşa böreği

Nasıl ama sizin de içiniz geçti değil mi?

Sadece bunlar değil dahası da var!


******

Ause güzel blogunda konuk ağırlamaya da başladı.

 Bu hafta:


ile açılışı yaptı! 

Çok keyifliydi.

-ah frida ah kahlo olan-

******


Beni her zaman destekleyen, elinden geleni yapan Ause'den Feno'ya gelen jestler:

Favori bloglarından biri olarak seçti beni ki:


çok çok çok teşekkür ediyorum!


"ehli dunya'yı çok seviyorum ki ben" dedi 

ve

 seferber oldu...


ehli dunya tanitimi
ause'nin ikinci jesti

Bu ince düşünceleri için de çok çok çok teşekkür ediyorum!

Beni çok mutlu ediyor, şaşkalozca gülümsettiriyor!

Hep mutlu ol, kalbi güzel...

Hep güzelliklerle karşılaş.... 

!!!İyi ki varsın!!!!

Blog: AUSE ESUA
Twitter: AUSE
İnstagram: ause_esua
Facebook: Ause Esua blog

Şimdiden ziyaretleriniz için teşekkürler...

Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu