Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

I Wanna Be Sup'tar / 2015



Asıl erkek karakterimiz Win Pakorn, adı 5 yıl önce gay dedikodularına karıştığı için Tayland'dan ayrılmış ve elini eteğini eğlence sektöründen çekmiş bir süper stardır.Aslında gay falan değildir, yıllar önce menajeri Wanwan'a sektörden ayrılmak istediğini söylediğinde Wanwan onun için bu kumpası düzenlemiştir.Hem adının lekelenmesi hem de sevdiği kadın May'i bir başka erkekle görmesi Tayland'dan ayrılmasında etkili olmuştur.


Asıl kızımız WanNueng'ın en büyük hayali eğlence sektörüne atılıp süper star olmaktır.Fakat aldığı roller koltuk altı dublörlüğünden öteye gidemez.Zaten oyunculuğu berbattır.Ailesi de bunu biliyor olacak ki Tayland'da yer alan evlerini satıp İngiltere'ye gitmeye karar verirler.Fakat asıl kızımız direnir, ailesiyle birlikte gitmez, onlar da asıl kızımıza olan bütün yardımları keserler.


Asıl erkek karakterimiz Win Pakorn, 5 yılın ardından Tayland'a geri dönmeye karar verir, tabi bu kararında May'in boşanacağı haberini duymasının etkisi de vardır.Eğlence sektörüne dönmeyip, kendine yeni aldığı evinde sessizce yaşamayı düşünmektedir.Sadece düşünmektedir, planları gerçekleşemez çünkü aldığı ev asıl kızımız WanNueng'ın evidir.

Asıl kızımız WanNueng, kalacak yeri olmadığı için gizlice eve girip odasında kalmaktadır.Asıl erkek karakterimiz ise fazlasıyla korkak olduğu için evde çıkan takırtıların bir hayalete ait olduğunu düşünür hatta evi kutsatır.Tabi bir süre sonra asıl kızımızın evde kaldığı ortaya çıkar. Asıl erkek karakterimiz Win Pakorn, her ne kadar asıl kızımızla aynı evde kalmak istemese de karşılıklı çıkarlar nedeniyle bir arada kalacaklardır.Asıl kızımız, Win'in gay olduğunu düşünürken hayat onları birbirine aşık olmaya sürükleyecektir.


Win'in eğlence sektörüne dönmesiyle gazetecilerin birlikte kaldıklarını öğrenmeleri bir de üzerine menajer Wanwan'ın intikam planlarıyla, eski sevgilileri ve aşıkları saymıyorum bile, işler karma karışık hale gelecektir.


Aranan kan bulundu gençler! Zamanında Tayland dizilerini sevmeyen ben, bu sıralar Tayland yapımlarına sardım :) Dizi romantik komedi türünde harika bir yapım, toplam 26 bölümden oluşmakta.Konu bakımında bana Full House ve Personal taste hatırlatsa da farklı bir tadı vardı, hiç bitmesin istedim ama bitti.Asıl erkek karakterimizi çok sevdim, asıl kızımızın bir tek taranmamış saçlarını bir de arada bir acıtasyon yapmasını sevmedim, biliyorsunuz ben asıl kızların dik duruşlularını severim.Onun dışında ikinci kadın profili tam bir sinsirellaydı, hani hemen meleğe bağladılar ama her zamanki gibi bana yaranamadı.İkinci erkek rolünü tutmadım bu sefer, şeker çocuktu, gözlükleri fazla feminendi :)) En çok sevdiğim sahne de asıl kızımızın bol bol anahtarlı sahnesiydi, o kadar anahtarı neden çoğaltmışlar ki diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım :) Ben izlerken çok eğlendim, kesinlikle izlemelisiniz! 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir