Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Bahtsız bedevi = Sawako!





Herkesin bayramı mübarek olsun gençler :) Marmaris'ten sevgilerle diye, bol nispet içeren resimler paylaşabilirdim bu postumda ama paylaşmayacağım daha doğrusu paylaşamayacağım!


Bahtsız bedevilik seviyemden daha önce size bahsetmiş miydim? Bilmeyenler için şöyle abartılı bir örnek vereyim; uçak düşecek olsa yeryüzünde de 1000 tane insan olsa gelir benim başımın üzerine düşer! 



Daha bir buçuk ay önce memlekete gitmeden bir gün önce dudağımda uçuk çıktığını biliyor musunuz? Peki bu uçuğun kocaman olan dudaklarımı şişirip daha da kocaman yaptığını? Yıllar sonra memlekete gidip herkesin dudağına ne oldu öyle diye acıyan bakışlarını? Haberiniz yok dayak yiyorum diye çığlık atasım gelmişti o vakitlerde! Allahtan doktorun verdiği kremle 1 haftada uçuk geçti, 1 hafta sonunda da bizde eve döndük; anlayacağınız herkes beni kocaman şişmiş ve iltihaplanmış dudaklarımla hatırlayacak :') 




Yıllarca yaz aylarının kavurucu sıcaklarında kaplıcaya gitmek gibi orijinal fikirleri olan babam bu sene bir çılgınlık yapıp Marmaris'e gidelim dedi, tabi bunda bizim ailece babama söylenmemizin etkisi de var neyse konumuz o değil :) Marmaris'e gelindi, delice gezme planları yapıldı. Denizde ilk gün yabani arı o kadar insanın içinden gelip beni seçti ve ayak parmağımdan soktu! İlk gün hafif sızlayan ayağım ikinci gün kocaman şişti, herkesin normal yarına geçer demesi üzerine topallayaraktan evde oturdum.



Üçüncü gün ayağım daha da şişip parmağım morarmaya başlayınca ağlayacak kıvama geldim. Aklımdan geçenler korkunçtu; ya parmağım kangren olursa ya parmağım kesilirse, nasıl dengede duracaktım ben? Aptal ben o deniz ayakkabılarından almalıydım, şimdi onun yüzünden parmağımı kaybedebilirdim! Tamam abartmış olabilirim ama cool takılan ailem de hafif korkup acile gitmemi söyledi.Acilde bir alerji iğnesi yapıldı; akşamına şişlik dindi ve morluk azaldı. Şimdi bol filtre ile çekilmiş ayağım bu durumda :') Üzülmeyin artık iyileştim sayılır, her an Marmaris'ten manzara resimleri paylaşabilirim:))

Bilmeyenler için instagram hesabım @koregunluklerim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir