Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Fenomen'in Başına Gelenler


tea time
herkese benden bir çay, gelsin!!!!

Merhabalar...

Uzun bir ara verdim sanki, ne dersiniz? Ramazanın son iki haftasından bu yana "baba evine gidiyorum" dedim, arada tariflerle "ce eee" yaptım sonra da "vııııın". Artık sıcak ve nemli İstanbul'a, evime döndüm. Sıcaklardan mıdır, nedir bilmiyorum, kronik baş ağrısı da mevcut. Gelir gelmez temizlik faslı derken iki gün de öyle geçti. Ve nihayet pc başına geçebildim, bloga yayın yazmaya oturabildim. "Geç olsun,  güç olmasın" denir ama ikisine örnek aranıyorsa, buyurun size canlı örnek =)

Tatil sezonu da başladı, sanırım kimsecikler kalmadı, bloggerlardan ses yokmuş, öyle duyumlar aldım. Yayınlar azalmış, yorumlar azalmış, istikrarlı devam edenlerin sayısı ise bir hayli azmış, yaaa... -dedikodu yapmadan da olmazdı =)- 

Bendeniz de sadece instagram adresimde aktif oldum diyebilirim. Ne bloga bakabildim ne de blog gezebildim hatta maillerime bile bakmaya fırsatım olmadı. Sadece okuduğum kitapları ve kitap yorumlarımı paylaşabildim. Buradan ve buradan ulaşabilirsiniz. 

?! Bir de şunu haber vereyim >>> instagramda sevgili Derya'cım bir etkinlik başlattı, blog keşif etkinliği, takipleşiyoruz, buraya göz atabilirsiniz, katılabilirsiniz. ?!

Günler o kadar yoğun geçti ki... Eşim de bayramda gelince, telaş katlandı, ikramlar hazırlandı. Çok kalabalık bir aile değiliz babam tek çocuk, annemin de bir erkek kardeşi var, dayımın da bir oğlu var. Bu çekirdek kadro bir araya gelince, babamın olmazsa olmazı, mangal partisini yapmadan edemiyoruz.
mangal başlasın!

şiş köfte kebap
geldi şiş köfteler

dürüm çeşitleri
şiş köfte dürüm nasıl yapılır? =)

çay keyfi
mangalı taçlandırlamak lazım sırada: ÇAY

Mangal partisi iyi hoştu ama bir de kiraz toplama serüveni ..? Kiraz bahçemiz var, toplaması da bize düştü, mirasımla yakinen tanışmış oldum. Ne zordu toplamak yahu! Sıcakta bir de of offff.... Babam damadına kıyamadı götürmedi, ihale bize kaldı. Bir ton civarı topladık, bitti, gitti şükür ki.

Gül kenti: Güneykent
Köyümüz: Güneykent Kasabası

rüzgar gülü
etrafı rüzgar gülleri ile donatılmış

kus yavasi
Kiraz ağacının dalında kuş yuvası

kiraz mevsimi
kiraz, bir dalda iki kiraz....

Antalya'ya gitmeyi çok istiyorduk, özellikle Expo 2016 için biletler varken değerlendirmek istedik ama nasip olmadı.  -sanırım pek de cazip değilmiş, bir nebze de olsa rahatladım- Vakitsizlikten yakınıyorum düşünün! Dağınık ile rollerimi değişiyoruz nedir? =)))

Tüm bu yoğunluğa inat pasaport işlemlerimi de hallettim, 10 yıllık oldu. Bakalım doldurmak nasip olacak mı? =) 

Paso şımartıldığımız günlerde kardeşimle kitap siparişi de verdik, babamızın jesti. Ama Feno'nun şansına seri temin edilemedi, stokta yoktu, ne üzüldüm ne... Kendimi verdim kozmetiğe! Evet evet,
yanlış duymadınız! Bayram indirimi dedim, bir hayli ürün aldım. 

yves rocher duş jeli
zeytinyağlı duş jeli, babama özel aldım.

paso yves rocher'a dadanmış gibi gözükebilirim ama watsons'tan hiç bahsetmeyeyim =)

yves rocher shampoo
bu da hediyesi ;)

Annemle erzak torbası diktik, onu da sizinle en kısa zamanda paylaşırım. Torbaların içini de valizimi de doldurdum ve geldim.

Sanırım genel ruh halimi, yaşadıklarımı rapor ettim. Bende durumlar böyleydi. Görüşmeyeli sizlerin keyfi nasıl? Merak ettim, ses verin! Kimler blog dünyasında yerini koruyor görelim, gezelim ki ;)

Sevgiler...






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir